تولید بیش‌از ۴۰ هزار ماسک سهم مشارکت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

زاهدان- ایرنا- مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مراکز و آموزشگاه‌های آزاد آموزش فنی و حرفه‌ای استان با مشارکت در طرح مقابله با ویروس کرونا تاکنون بیش‌از ۴۰ هزار ماسک تولید کرده‌اند.

تولید بیش‌از 40 هزار ماسک سهم مشارکت آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

خداداد اولیایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در کشور، در حرکتی خودجوش و خیرخواهانه با نظارت کارشناسان حوزه بهداشت، مراکز و آموزشگاه های سطح استان اقدام به تولید بیش از40  هزار ماسک بهداشتی و تحویل آنها به بیمارستان ها، شبکه بهداشت و سپاه پاسداران کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده، کارگاه های آموزشی به کارگاه های تولیدی تبدیل شدند و از تمام پتانسیل ها و طرفیت های انسانی و مالی برای خدمت رسانی به مردم عزیز استفاده شده است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: اکنون 6 مرکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی در حال تولید ماسک و البسه بیمارستان هستند.

وی بیان کرد: روزانه بالغ بر 30 هزار ماسک در کارگاه های مهارتی توسط مهارت آموختگان و مربیان توانمند این استان در حال تولید است.

اولیایی ادامه داد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران زاهدان، سیدالشهدا زابل، چابهار، خاش و نیکشهر جهادگرانه پای کار هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان