وزیر علوم: روند کلی برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور مثبت و رو به بهبود است

وزیر علوم در جلسه ستاد سلامت وزارت این وزارتخانه روند کلی برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور را "مثبت و رو به بهبود" ارزیابی کرد.

وزیر علوم: روند کلی برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور مثبت و رو به بهبود است

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از وزارت علوم، جلسه ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور منصور غلامی وزیر علوم، معاونان وزارتخانه و اعضای ستاد برگزار شد.

در این جلسه که در ادامه جلسات منظم ستاد سلامت وزارتخانه برگزار شد، هر یک از معاونان و اعضا گزارشی از فعالیت‌های مجموعه‌های تحت مدیریت ستادی و بخش‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در چگونگی مدیریت پیامدها و آثار بیماری کرونا بر فعالیت‌های نظام‌ها و زیرنظام‌های مجموعه آموزش عالی ارائه کردند.

وزیر علوم در این جلسه پس از شنیدن گزارش نحوه برگزاری کلاس‌های غیرحضوری و آموزش‌های الکترونیکی، روند کلی برگزاری کلاس‌های آموزش از راه دور را "مثبت و رو به بهبود" ارزیابی کرد.

‌ غلامی همچنین از این رویکرد آموزشی به عنوان یک فرصت یاد کرد و خواستار تداوم آموزش‌ها و رفع اشکالات آن در همه دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور شد. ‌

وی تاکید کرد: معاونت آموزشی وزارت علوم و بخش‌های مرتبط در دانشگاه‌ها با همکاری وزارت ارتباطات مشکلات موجود در برگزاری آموزش‌های الکترونیک را به سرعت رفع کرده تا روز به روز شاهد ارتقای کیفیت این آموزش‌ها باشیم. ‌ از روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور در اوایل اسفندماه سال گذشته، ستاد سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری زیر نظر وزیر تشکیل و درباره نحوه فعالیت بخش‌های مختلف نظام آموزش عالی کشور بحث و تصمیم‌گیری‌های لازم انجام شد و تصمیم‌های اتخاذ شده در قالب نامه، بخشنامه‌ها و دستورالعمل تهیه و ابلاغ شد.

  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان