با کاهش محدودیت‌های کرونایی؛

تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی در چین از سر گرفته شد

گفته می‌شود جند پروژه تولید فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی چین از سر گرفته شده است که شامل پروژه جدید ژانگ ییمو نیز می‌شود.

تولید فیلم و برنامه‌های تلویزیونی در چین از سر گرفته شد

به گزارش سینماپرس به نقل از گاردین، گزارش‌ها حاکی از آن است که نشانه‌های زندگی در صنعت فیلم و تلویزیون چین در حال ظاهر شدن است؛ زیرا استودیوهای سراسر این کشور بازگشایی شده و فیلمبرداری‌های تعلیق شده دوباره کار خود را آغاز کرده اند.

بر اساس شبکه جهانی تلویزیون چین، شعبه‌ای از شبکه تلویزیونی دولت چین، استودیوها در نینگبو، شانگهای، چینگ دائو و شی آن دوباره باز شده اند و ساخت سریال‌های تلویزیونی مثل «افسانه فی» و «مثل یک رودخانه در جریان» از سر گرفته شده است. همجنین گفته می‌شود چند فیلم پر مخاطب مثل «بن بست» به کارگردانی ژآنگ ییمو نیز دوباره فیلمبرداری و ساخت خود را آغاز کرده اند.

این اقدام به دنبال تلاش برای رفع محدودیت‌ها و راه اندازی مجدد اقتصاد در سراسر کشور چین است که شامل بازگشایی سینماها، جاذبه گردشگری و همچنین اجازه دادن به مدارس برای شروع مجدد کلاس‌ها می‌شود. با این حال، به دلیل ترس از آغاز موج دوم ویروس کرونا، سینماها به همراه سایر مکان‌های تفریحی خیلی زود دوباره بسته شدند.

به نظر می‌رسد مسئولان ساخت پروژه‌ها برای اطمینان از ادامه فعالیت ها، مقررات سختی را وضع کرده اند که شامل قرنطینه برای خدمه فیلم می‌شود.

مقامات محلی همچنین تشویق‌های مالی، مانند یارانه برای اجاره تجهیزات و تهیه آذوقه عوامل را نیز برای ترغیب تولیدکنندگان به ادامه تولید و فیلمبرداری در نظر گرفته اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان