شیوع کرونا، اکوادور را با کمبود تابوت مواجه کرد

تهران- ایرنا- با افزایش شمار مبتلایان و جان‌باختگان کرونا در اکوادور، این کشور با کمبود تابوت مواجه شده و اجساد در کانتینرهای بزرگ سردخانه‌ای نگهداری می‌شوند.

شیوع کرونا، اکوادور را با کمبود تابوت مواجه کرد

 به گزارش دوشنبه خبرگزاری فرانسه، اکوادور شناسایی 318 مورد ابتلا به کرونا را تایید کرده که یکی از بالاترین ارقام ابتلا به کرونا در کشورهای آمریکای لاتین است.
اما «لنین مورنو» رییس جمهوری اکوادور هفته جاری گفت که آمار واقعی بسیار بالاتر است و روزانه بیش از یکصد جسد از خانه‌ها جمع‌آوری می‌شود.
مردم به دلیل وضع قوانین سختگیرانه در قرنطینه به سر می‌برند و امکان خاکسپاری جان‌باختگان را ندارند.
شهر «گوایاکیل» جزو کانون‌های اصلی شیوع کرونا در کلمبیاست. «سینتیا ویتری» شهردار این شهر گفت که دولت سه کانتینر بزرگ در بیمارستان‌های دولتی مستقر کرده و اجساد تا زمان آماده شدن گورها در آنجا نگهداری می‌شوند. تاکنون 150 جسد در قبرستان‌های خصوصی دفن شده‌اند. 
رییس جمهوری اکوادور گفت که احتمال می‌رود شمار جان‌باختگان کرونا در گوایاکیل به 3500 نفر برسد و برای همین منظور یک «کمپ ویژه» برای دفن آنها ایجاد می‌شود.
بیمارستان «تئودور مالدونادو کاربو» در این شهر روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: کرونا از ظرفیت خدمات‌رسانی ما پیشی گرفته است.
این بیمارستان همچنین روز یکشنبه اعلام کرد که همه محوطه‌ها و بخش‌ها را برای حفظ امنیت جانی بیماران و کادر درمانی ضدعفونی کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان