باکس ویژه امروز شبکه مستند؛نیم متر کمتر روایت متفاوتی از انسان‌های خاص

مستند «نیم متر کمتر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی هادی معصوم‌دوست دوشنبه ۱۸ فروردین ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.

باکس ویژه امروز شبکه مستند؛نیم متر کمتر روایت متفاوتی از انسان‌های خاص

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شبکه مستند سیما از روز 16 فروردین تا 6 اردیبهشت‌ماه به مدت 3 هفته با پخش 10ها مستند ویژه  ایرانی و خارجی مهمان‌ خانه هموطنان ما در اقصی نقاط کشورمان می‌شود و تلاش می‌کند تا لحظات خوبی را در روزهای قرنطینه خانگی برای علاقه‌مندان به سینمای مستند رقم بزند. 

یکی از باکس‌های جدید شبکه مستند سیما که در این روزها قرار است به‌صورت ویژه روی آنتن برود، مروری بر مستندهای منتخب تلویزیون در سال‌های گذشته است؛ در این باکس که از ساعت 18:30 تا اذان مغرب است، تعدادی از برترین مستندهای سینمایی تلویزیون که برگزیده جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی در سال‌های اخیرند به نمایش درمی‌آید.

مستند «نیم متر کمتر» یکی از فیلم‌های مستندی است که در این باکس امشب روی آنتن شبکه مستند می‌رود. 

این فیلم مستند روایت متفاوتی از زندگی چهار فرد کوتاه‌قامت است و مشکلات و سختی‌های زندگی این قشر را به تصویر می‌کشد؛ زینت، اسماعیل، یوسف و علی 4 سوژه اصلی این مستندند که وجه مشترک آنان علاقه به سینما و بازی در آن است؛ همین موضوع باعث شده است که آنان گرد هم آمده و مشکلات خود را در برابر دوربین یک مستندساز بیان کنند.

در این مستند 75 دقیقه‌ای، ضمن بیان مشکلات کوتاه‌قامتان برای زندگی در شهری همچون تهران، مطالبه‌گری برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رفاه بیش‌تر این قشر صورت گرفته و بسیاری از موانع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان