"بچه مهندس۳" بالأخره رمضانی شد

فصل سوم سریال "بچه مهندس" در کنداکتور رمضانی تلویزیون قرار گرفت.

"بچه مهندس3" بالأخره رمضانی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بعد از مشخص شدن سریال‌های شبکه 1 و 5 سیما در رمضان 1399، نوبت به شبکه 2 و سریال رمضانی‌اش رسید. سعید سعدی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "بچه مهندس" در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم اعلام کرد که فصل سوم این سریال تلویزیونی راهی ماراتن رمضانی تلویزیون شد و از 6 اردیبهشت‌ماه روی آنتن می‌رود. حالا در کنار "زیرخاکی" شبکه 1، "پدرپسری" شبکه 5، "بچه‌مهندس"3 بعد از تجربه یک بار رمضانی شدن، دوباره این اتفاق برای او، علی غفاری و گروه این سریال تلویزیونی تکرار می‌شود. باید دید که کدام مجموعه‌های تلویزیونی در رمضان تلویزیون به توفیقِ استقبال مخاطب و تأثیرگذاری در این ایام خواهند رسید. 

دو گزینه هم در شبکه 3 سیما مطرح است؛ یکی سریال "آخر خط" علی مسعودی و دیگری سریال "می‌جان" مرجان اشرفی‌زاده که باید منتظر بمانیم در روزهای آتی سریال این شبکه تلویزیونی هم قطعی شود که به سراغ طنز می‌رود و یا کار تاریخی. الان در ترکیب شاهد دو سریال طنز و یک درام اجتماعی هستیم و باید دید متناسب با این چیدمان، شبکه 3 به سراغ پخش طنز می‌رود و یا گونه‌های نمایشی دیگر. 

سریال "بچه‌مهندس"3  تصویربرداری‌اش را  از نیمه تیرماه آغاز کرد و پس از 8ماه در 26 اسفندماه به پایان رسید، قرار است در ماه رمضان 1399 روی آنتن شبکه دو سیما برود. داستان سریال "بچه مهندس"  در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. سریال 35 قسمتی "بچه‌مهندس" 45 دقیقه‌ای است؛ در کنارِ روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی،کامران تفتی و اتابک نادری، سیدمهرداد ضیایی،کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، شیوا خسرومهر و... از بازیگران جدیدی‌اند که در فصل سوم "بچه مهندس" حضور دارند.

پیش از این در گزارش کاندیدای رمضانی سیما و چند گفت‌وگوی دیگر به رمضانی شدن این سریال و احتمال حضور "شاهرگ" در جمع رمضانی‌های تلویزیون اشاره کرده بودیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان