معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران منصوب شد

تهران- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی حشمت الله عسگری را به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران منصوب کرد.

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران منصوب شد

امین بابایی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمد امامی امین پیش از این معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران را بر عهده داشت شد.
وی یادآورشد: عسگری پیش از این معاون اقتصادی استاندار سمنان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به حشمت اله عسگری آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار تهران و با توجه به تائید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران منصوب می شوید.
امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه های کشوری و لشگری استان و بهره گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت متبوع و نیز خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.
توفیق روزافزونتان را در جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان