صف دریافت مواد غذایی در سراسر آمریکا با بالا رفتن نرخ بیکاری

انتشار ویروس کرونا باعث تعطیلی شهرها و ایالت ها شده و تقریباً تمام جوانب زندگی آمریکایی‌ها را فلج کرده است. بدین ترتیب بانک‌های غذا در سراسر آمریکا مستأصل شده اند.

صف دریافت مواد غذایی در سراسر آمریکا با بالا رفتن نرخ بیکاری

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ان بی سی نیوز، به نظر می‌رسد بحران بهداشتی ویروس کرونا تبدیل به یک بحران اقتصادی در سراسر آمریکا شده است. صدها خودرو در برابر  یک بانک غذا در آمریکا صف کشیده اند و گاهی پنج ساعت منتظر می‌مانند تا بسته های غذایی خود را از گروه های خیریه دریافت کنند. گروه های داوطلبانه گاهی تا 1500 خانواده را غذا می دهند.

تقریبا ده میلیون آمریکایی برای دریافت مزایای بیکاری طی دو هفته گذشته ثبت نام کرده اند. انتشار ویروس کرونا باعث تعطیلی شهرها و ایالت ها شده و تقریباً تمام جوانب زندگی آمریکایی‌ها را فلج کرده است. بدین ترتیب بانک‌های غذا در سراسر آمریکا  مستأصل شده اند.

صف های افرادی که ساعت ها برای دریافت مواد غذایی منتظر می مانند، هر روز با گسترش بیشتر ویروس کرونا طولانی‌تر می‌شود. بانک های غذا قبلاً در خدمت بی خانمان ها بودند ولی حالا چهره های جدیدی در این صف ها دیده می‌شوند، افرادی که شغل خود را از دست داده اند و هیچ درآمدی ندارند. 

 16

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان