۸۳۳ فرانسوی طی ۲۴ ساعت گذشته قربانی کرونا شدند/مرگ ۶۳۶ نفر در ایتالیا

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد با فوت 833 نفر دیگر طی 24 ساعت اخیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) آمار کلی فوتی ها در این کشور به 8911 نفر رسید.

همچنین با افزوده شدن 5171 نفر به جمع مبتلایان آمار افراد دارای بیماری کووید-19 به 98010 نفر رسیده است.

 

مرگ 636 نفر از مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته
منابع دولتی در ایتالیا از مرگ 636 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر دادند.

 آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا روز دوشنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 636 نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور جان باخته‌اند و بدین ترتیب آمار کلی قربانیان کرونا در ایتالیا به بیش از 16500 نفر رسیده است.

آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بیش از 132 هزار نفر اعلام کرده است.

طی 24 ساعت گذشته 3600 نفر به شمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا افزوده شده است که این رقم در واقع پایین‌ترین میزان افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایتالیا طی یک شبانه‌روز از روز 17 مارس (27 اسفند) تاکنون محسوب می‌شود.

ایتالیا از لحاظ آمار قربانیان ویروس کرونا همچنان رتبه اول جهان را دارد، اما از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا، پس از کشورهای آمریکا و اسپانیا در رتبه سوم جهان جای گرفته است.

 

وزیر دارایی فرانسه: بدترین رکود اقتصادی دوران بعد از جنگ در انتظارمان است
وزیر دارایی فرانسه با توجه به شیوع ویروس کرونا بدترین رکود اقتصادی در دوران بعد از جنگ جهانی دوم را در انتظار کشورش دانست.

به نقل از روزنامه "دی ولت"، فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا انتظار شدیدترین رکود اقتصادی از سال 1945 را دارد.

"برونو لومر"، وزیر دارایی فرانسه روز دوشنبه در سخنانی در سنای این کشور تصریح کرد که کاهش رشد اقتصادی نسبت به دوران بعد از بحران اقتصادی سال 2008 بسیار چشمگیرتر خواهد بود. به گفته وی در آن زمان بازده اقتصادی فرانسه 2.2 درصد کاهش پیدا کرد که شدیدترین کاهش رشد اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم بود.

وزیر دارایی فرانسه در ادامه سخنانش تصریح کرد که بیماری همه گیر کرونا به شوک اقتصادی بی سابقه ای در دوران بعد از جنگ منجر خواهد شد.

اداره آمار فرانسه انتظار دارد در صورتی که اعمال محدودیت های ضد کرونایی حدود یک ماه به طول بیانجامد تولید ناخالص ملی حدود 3 درصد کاهش پیدا کند. در صورتی که این محدودیت ها دو ماه به طول بیانجامد کاهش رشد اقتصادی حدود 6 درصد در انتظار فرانسه خواهد بود.

بر اساس آمارهای رسمی شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه به سرعت در حال افزایش است و بر اساس آمارهای اعلام شده 92839 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 8087 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان