برنامه اجرایی واگذاری استقلال و پرسپولیس تصویب شد/ واگذاری سرخابی‌ها در نیمه اول امسال؟

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد، در نخستین جلسه هیئت واگذاری شرکت‌های دولتی، برنامه اجرایی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مورد تصویب قرار گرفته است.

برنامه اجرایی واگذاری استقلال و پرسپولیس تصویب شد/ واگذاری سرخابی‌ها در نیمه اول امسال؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در اولین جلسه هیئت‌ واگذاری شرکت‌های دولتی در سال 1399 که بعدازظهر امروز (دوشنبه) در وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور وزرای اقتصاد، ورزش و جوانان و دادگستری و رئیس سازمان خصوصی‌سازی و نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان بورس اوراق بهادار برگزار شد، برنامه اجرایی پیشنهادی سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سال 1399 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

در این جلسه ابتدا رئیس سازمان خصوصی‌سازی و وزیر ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 1398 ارائه کردند که حسابرسی سالیان گذشته و برگزاری مجامع این دو باشگاه، شناسایی اموال و دارایی‌های مختلف آنها، واگذاری قطعی دو ورزشگاه درفشی‌فر مرغوبکار به دو باشگاه و همچنین شفاف شدن بدهی مالیاتی آنها و حل کردن بسیاری از دعاوی حقوقی در سال 1398 از آن جمله بود.

 

براساس این گزارش، در ادامه دکتر دژپسند، وزیر اقتصاد ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات بسیار مهم و مؤثر وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس اوراق بهادار در فرایند خصوصی‌سازی دو باشگاه در سال 1398 بر واگذاری هرچه سریع‌تر دو باشگاه طی مراحل قانونی در نیمه اول سال 1399 تأکید و به همه بخش‌های ذیربط دستورات لازم برای انجام اقدامات اجرایی و قانونی را صادر کرد.

در ادامه جلسه برنامه اجرایی مراحل مختلف واگذاری این دو باشگاه که توسط سازمان خصوصی‌سازی تهیه شده بود به جلسه پیشنهاد شد و مورد تصویب هیئت عالی واگذاری شرکت‌های دولتی قرار گرفت. مقرر شد تمامی اعضا نهایت تلاش خود را برای واگذاری هرچه سریع‌تر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در سال 1399 به کار گیرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان