ایگالو: می‌خواهم مدت زمان بیشتری در منچستریونایتد بمانم

مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ از علاقه‌اش برای ماندن در این تیم انگلیسی سخن گفت.

ایگالو: می‌خواهم مدت زمان بیشتری در منچستریونایتد بمانم

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اودیون ایگالو که در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قراردادی شش ماه قرضی از شانگهای شنهوای چین به منچستریونایتد پیوست، در همین زمان کوتاه نشان داده که می‌تواند مهره‌ای تأثیرگذار برای شیاطین سرخ باشد و در هشت بازی، آمار چهار گل زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشت. ایگالو که پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از شانگهای شنهوا برای تمدید قراردادش دریافت کرده است، ترجیح می‌دهد در منچستریونایتد، باشگاهی که از کودکی طرفدارش بوده است، به بازی خود ادامه دهد.

این مهاجم نیجریه‌ای در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: وقتی باشگاه منچستریونایتد را از بیرون می‌بینید، متوجه نمی‌شوید که چقدر بزرگ است، اما وقتی دورن این باشگاه هستید، به خوبی متوجه این موضوع می‌شوید. من تحت‌تأثیر ساختار این باشگاه، مسیری که باشگاه در پیش گرفته، پیشرفت بازیکنان جوان و راهیابی‌شان از رده‌های پایه به تیم اصلی قرار گرفته‌ام. من در منچستریونایتد تحت‌تأثیر بسیاری چیزها قرار گرفته‌ام و به دنبال این هستم تا مدت زمان بیشتری در این تیم بمانم.

وی افزود: خیلی‌ها شاید با خود بگویند که ایگالو چه انسان آرامی است، اما درون من یک جانور است. من جنگجو هستم و هرگز تسلیم نمی‌شوم. من برای چیزی که باور دارم می‌توانم به آن برسم، تلاش می‌‌کنم و صد درصد تلاشم را به کار می‌گیرم و نتیجه بازی برایم فرقی نمی‌کند، برد یا باخت، من از همان زمان ورودم به زمین صد درصد توانم را به نمایش می‌گذارم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان