استفاده از توان داخلی برای مبارزه با کرونا

نماینده مجلس: مسئولان باید با استفاده از توان داخلی با «کرونا» مبارزه کنند.

استفاده از توان داخلی برای مبارزه با کرونا

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «مهر»، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مجلس اعلام داشت متاسفانه این روزها برخی از مسئولان، راهکار مقابله با کرونا را ارتباط با غرب و آمریکا می‌دانند اما ما با استفاده از ظرفیت‌های خودمان می‌توانیم این مشکل را حل و فصل کنیم.

وی در ادامه افزود:« در این شرایط بسیار مهم است که دولت به مردم وعده وعیدهای قابل تحقق دهد چرا که دولتی‌ها کاملا در فضای مبهمی می‌گویند که مثلا قرار است به سه میلیون خانوار بسته معیشتی داده شود و این در حالی است که مردم به ما مراجعه می‌کنند و می‌گویند هنوز مبلغی به آنان پرداخت نشده است.

دولت برای حل مشکلات اقتصادی باید پرداخت حقوق‌های نجومی را قطع کند و با حذف هزینه‌های زائد و بریز و بپاش‌هایی که در برخی از بخش‌های دولتی وجود دارد، منابعی را به اقشار کم درآمد جامعه به ویژه کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا کسب و کارشان دچار آسیب شده است، پرداخت کند.

دولتمردان برای مقابله با کرونا باید با یکدیگر هماهنگ و منسجم باشند و نباید اقدامات آنان با یکدیگر در تعارض باشد. ما می‌توانیم با توان داخلی خودمان و مراقبت‌های بهداشتی با این بیماری مقابله کنیم و نیازی به کمک غربی‌ها برای حل این مشکل نداریم».

مجموع مبتلایان کووید-19در کشور به 60500 نفر رسید. بطور کلی تا کنون تعداد فوتی ها بر اثر ابتلا به بیماری «کووید -19» 3739 نفر اعلام شده است. خوشبختانه روند بهبود یافتگان سرعت بالایی گرفته و تا کنون 24236 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.تعداد 4083 نفر از بیماران مبتلا به کووید - 19در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان