۲۱۷هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذار شد

این زمین ها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای ساخت واحدهای تولیدی به ۱۰۳سرمایه گذار واگذار شد که زمینه اشتغال ۴هزار را در آینده فراهم می کند.

217هکتار زمین به سرمایه گذاران واگذار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در جلسه شورای معاونین سازمان متبوع که با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود با اعلام این مطلب اظهارکرد: در سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نام گذاری شد، 217هکتار زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان به سرمایه گذاران بخش صنعت واگذار شد که از این حیث قزوین را جزو استان های برتر کشور در زمینه جذب سرمایه گذار قرار داد.
وی با بیان اینکه واگذاری 217هکتار زمین در شهرک های صنعتی قزوین در سال قبل در حالی رقم خورد که سال قبل از آن شاهد واگذاری 157هکتار زمین بودیم، گفت: این میزان زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای ساخت واحدهای تولیدی به 103سرمایه گذار واگذار شده است که زمینه اشتغال 4 هزار و 40نفر را در آینده فراهم خواهد کرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان اظهارکرد: سرمایه گذاری های انجام شده از سوی دولت در زمینه تقویت زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی از جمله زمین ارزان قیمت با امکانات زیربنایی و خدماتی از جمله آب، برق، گاز،مخابرات، شبکه روشنایی، آسفالت کشی و خیابان و فضای سبز و ... در کنار مزایای قزوین از جمله نزدیکی به تهران و قرارگیری در شاهراه ارتباطی و پیشینه مناسب در بخش صنعت موجب شده تا این استان در سال های اخیر در زمینه جذب سرمایه گذار صنعتی در کشور همواره جزو پیشتازان باشد.
خانپور گفت: 571 طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در دست احداث است که در سال جهش تولید برای راه اندازی و بهره برداری هر چه زودتر آنها تلاش خواهیم کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان