تذکرات مکرر پزشکیان به نمایندگان برای رعایت پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه‌مقننه که به صورت حضوری برگزار شد، مدام به نمایندگان برای قرارگیری در صندلی‌هایشان تذکر می‌داد.

تذکرات مکرر پزشکیان به نمایندگان برای رعایت پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، اولین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به صورت حضوری در سالجاری و در شرایط گسترش بیماری کرونا امروز(سه‌شنبه، 19فروردین) و آن طور که اعضای هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرده‌اند، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شد.

براساس این گزارش، در جلسه امروز مجلس که به صورت زنده از شبکه رادیویی فرهنگ پخش شد، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی به طور مکرر از نمایندگان درخواست می‌کردند که برای رعایت اصول بهداشتی در صندلی خود حضور داشته و فاصله با یکدیگر را رعایت کنند تا جایی که پزشکیان با صدای بلند خطاب به نمایندگان اعلام کرد که "خودتان فاصله را رعایت کنید و در سر جایتان بنشینید".

به گزارش تسنیم، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز در شرایطی برگزار شد که ستاد ملی مقابله با کرونا در هفته‌های قبل به طور مکرر نسبت به برگزاری جلسات علنی مجلس در شرایط بحران کرونا هشدار داده بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان