AFC در خواب؛ فیفا، فدراسیون فوتبال را تایید و تکذیب کرد

تهران- ایرنا- فیفا در تایید اقدام جدید فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی را به عنوان معاون دبیرکل قبول کرد اما AFC نه تنها شکوری را دبیرکل فدراسیون می‌داند بلکه همچنان مهدی تاج را به عنوان رییس فدراسیون می‌شناسد و مارک ویلموتس را نیز هنوز سرمربی تیم ملی می‌پندارد.

AFC در خواب؛ فیفا، فدراسیون فوتبال را تایید و تکذیب کرد

روز گذشته (دوشنبه) بود که جلسه هیات‌رییسه فدراسیون فوتبال برگزار شد و مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد و جای ابراهیم شکوری را گرفت. بعد از پایان جلسه عنوان شد که جلسه اینترنتی بین اعضای هیات‌رییسه و تنی چند از اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام شده و آنها تغییر به وجود آمده در سمت دبیرکلی را قبول کرده‌اند و دیگر مشکلی از این بابت وجود ندارد.

با این حال تا پایان روز قبل همچنان در تارنمای فیفا و ای‌اف‌سی مقابل سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال ایران، نام ابراهیم شکوری دیده می‌شد. (با این توضیح که در تارنمای ای‌اف‌سی که گویا اعتقادی به بروزرسانی ندارد همچنان مهدی تاج رییس فدراسیون و مارک ویلموتس نیز سرمربی تیم ملی است) اما امروز نام محمدنبی به عنوان معاون یا همان سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال در تارنمای فیفا درج شد تا مشخص شود بالاترین نهاد فوتبالی، این تغییر به وجود آمده در فدراسیون فوتبال را هم تایید کرده و هم تکذیب.

محمود شیعی عضو هیات‌رییسه اعلام کرد نبی به طور قطعی دبیرکل شده و پست او سرپرستی نیست اما در تارنمای فیفا او سرپرست است. باید دید فدراسیون فوتبال در این باره چه توضیحی دارد. در ضمن در تارنمای فیفا همچنان جلوی نام دبیرکل همچنان یک خط تیره گذاشته شده و فقط نام ابراهیم شکوری از این صفحه پاک شده است.

دیگر نکته جالب در تارنمای فیفا این است که همچنان هدایت ممبینی را در کمیته داوران دارای سمت می‌داند. این در حالی است که هم اکنون دپارتمان و کمیته داوران به ترتیب علیرضا سهرابی و اسماعیل صفیری را به عنوان نفر اول دارد و ممبینی دیگر سمتی به غیر از حضور در هیات‌رییسه ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان