فرمانده نیروی انتظامی استان خبر داد؛

ورود خودروها به قم فقط با ارائه برگه تردد

فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت:برخی از خودروها که کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز را حمل می‌کنند، با هماهنگی‌های انجام شده باید برگه تردد از سوی شرکت و کارفرمای مربوطه ارائه دهند، سپس اجازه عبور خواهند داشت.


به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردارعبدالرضا آقاخانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات استانداری، با بیان تمهیدات اندیشیده شده از سوی نیروی انتظامی در ایام نیمه شعبان افزود: پیرامون مسدود کردن و محدود کردن ترددها و تجمع‌ها نمی‌توان یک‌شبه تصمیم‌گیری کرد.

وی ادامه داد: راه‌های ورودی به مسجد جمکران بسته‌ شده و در این رابطه هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

سردار آقاخانی با تأکید بر کنترل شدید مبادی ورودی شهر قم اظهار کرد: امروز سه شنبه‌ 19 فروردین از ورود 504 خودرو غیربومی به استان جلوگیری شد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم نیز در این جلسه گفت: صنوفی که تردد آن‌ها ضرورت دارد با هماهنگی‌هایی که انجام شده معرفی نامه به آن‌ها ارائه می‌شود.

حسین امیری قمی بیان کرد: برخی افراد که مرتبط به صنوف نیستند و مشاغل آزاد و افراد شخصی هستند به ما مراجعه می‌کنند که مصداق آن رانندگان بین شهری هستند، ولی دستوری برای صدور مجوز برای مسافرکشی بین قم و تهران را نداریم و مجوزی صادر نمی‌شود.

وی افزود: برخی از مشاغل که معرفی شدند، درخواست دارند به صورت مستمر تردد داشته باشند، ولی این موضوع مشکلاتی به همراه دارد و پلیس تاکید دارد زمان معرفی شود. همچنین برخی از بیمارانی که برای درمان درخواست تردد به تهران و سایر شهرستان‌ها را دارند، ولی برای این موضوع مشکل داریم و موافقت نمی‌شود.

امیری قمی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که برخی افراد مرتبط با صنعت معدن و جهاد کشاورزی روبرو هستیم این است که استان مبدا و مقصد را تعریف کردیم، شخصی محل کارش قم و سکونت تهران است و درخواست جابه‌جایی می‌کند، ولی مشکلاتی به همراه دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم ادامه داد: معرفی نامه‌هایی که از مراکز حوزوی داریم این است که طلاب به شهرهای خود مراجعه کردند و برای بازگشت با مشکل روبرو هستند و درخواست دادند که به آن‌ها مجوز ارائه داده شود تا از شهر مقصد به قم بازگردند، در مجموع 274 مورد مجوز ارائه شده تا برای کارهای خود به شهرهای دیگر بروند.

وی افزود: برخی از کشاورزان با یک وسیله نقلیه تردد کنند که از آن‌ها درخواست داریم که به جای استفاده از یک وسیله نقلیه 2 تا 3 نفر با یک خودرو تردد کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان