پزشکیان:دولت هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس ارائه کند

نایب رئیس مجلس از دولت خواست تا هفته آینده برنامه ملی مقابله با کرونا را به مجلس ارائه کند.

پزشکیان:دولت هفته آینده برنامه ملی مبارزه با کرونا را به مجلس ارائه کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در جلسه علنی امروز (سه شنبه 19 فروردین) قوه مقننه با بیان اینکه از خداوند متعال برای ریاست محترم مجلس علی لاریجانی که در شرایط قرنطینه بسر می برند، طلب شفای عاجل داریم، گفت: در عدم حضور ما در مجلس آقای  لاریجانی از صبح تا شب درگیر و پیگیر موضوع بحران کرونا بوده و صحبت ها و بازدیدهای زیادی داشتند که به دلیل همین تلاش ها، متاسفانه گرفتار ویروس کرونا شدند که باید از تلاش های ایشان قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: از کادر بهداشت و درمان، پرستاران، پزشکان که به صورت شبانه روزی و عاشقانه جان خود را به خطر انداخته اند نیز تشکر می کنیم، متاسفانه در جریان مبارزه با این ویروس تعدادی از عزیزان کادر درمانی جان خود را از دست دادند که امیدواریم با معصومین (ع) محشور شوند و خداوند به خانواده آنها صبر عنایت فرماید.

نایب رئیس مجلس خطاب به نمایندگان با بیان اینکه همه ما نمایندگان باید هم قسم شویم که با انجام اقداماتی تلاش کنیم تا کسی جان خود را از دست ندهد، همچنین از اقدامات صداوسیما در این زمینه که تمام وقت و در تمامی کانال ها توصیه و اطلاع رسانی لازم را انجام می دهند، تشکر می کنیم.

پزشکیان با بیان اینکه بالاترین قدردانی را باید از رهبر معظم انقلاب داشت، تاکید کرد: اگر دستورات و توصیه های ایشان نبود، به راحتی نمی توانستیم توصیه های مرکز ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی نماز جمعه ها، مساجد و زیارتگاه ها را اجرایی کنیم، به طور قطع توصیه های مقام معظم رهبری در پیشبرد این منویات بسیار موثر بود.

نایب رئیس مجلس خطاب به نماینده دولت تاکید کرد: دولت باید تا هفته آینده برنامه ملی مبارزه را به مجلس ارائه کرده تا اینگونه نباشد که هر روز یک تصمیم بگیریم.

وی با انتقاد از بی توجهی دولت در اجرای قانون مدیریت بحران گفت: اگر چه که این قانون را در شهریور ماه سال گذشته به تصویب رسانده و به دولت ابلاغ کردیم، اما مشخص نیست که چرا دولت در جریان بحران کرونا در اجرای این قانون قصور کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تشکر از زحمات رئیس جمهور تاکید کرد: روسای کمیسیون ها در هفته جاری و هفته آینده نظرات کارشناسی خود را جمع بندی کرده تا در جلسه هیات رئیسه تصمیم گیری های لازم برای ادامه روند مبارزه با کرونا انجام شود.

پزشکیان با تشکر از نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج و مردم به خانواده تمامی افرادی که در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت و افزود: همچنین به همکاران محترم آقایان شهریاری، بی مقدار، رجبی و اسماعیلی که عزیزانی را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند، تسلیت عرض می کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان