کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان کنگان تجلیل شدند

بوشهر– ایرنا– در آستانه نیمه شعبان روز سه شنبه در آیینی از طرف نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان کنگان استان بوشهر ۱۲ نفر از کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان تجلیل شدند.

کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان کنگان تجلیل شدند

امام جمعه و رئیس هیات امنای آستان قدس رضوی شهرستان کنگان در این آیین با تبریک میلاد موعود امم حضرت بقیه الله الاعظم (عج) گفت: مدافعان سلامت مجاهدان فی سبیل الله هستند.

حجت الاسلام محمود محمودی افزود: امروز حضور در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، معالجه و رسیدگی به بیماران کرونایی جهاد در راه خداست و این ایثار و از خودگذشتگی تاسی به سیره شهدا است.

وی در بخش دیگر ضمن توصیه به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی عنوان کرد: امروز بهترین راه تقدیر از مجموعه ایثارگر و خدوم مدافعان سلامت خودقرنطینگی و رعایت دستورات کارشناسان در این حوزه است.

امام جمعه کنگان پیشنهاد کرد، دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و بیمارستان‌ها با همراهی دستگاه‌های اجرایی و خیران مکانی خاص را برای قرنطینه بیماران کرونایی ترخیص شده تا حصول کامل سلامت در نظر بگیرند تا سلامت بقیه مردم به مخاطره نیفتد.

 محمودی با تقدیر از خدمات صنعت در کمک به حوزه درمان استان بوشهر در بحث مبارزه با بیماری منحوس کرونا اظهارداشت: ما ضمن تشکر از صنایع این شهرستان اعلام می‌کنیم که بیمارستان امام خمینی (ره) به عنوان قطب درمان جنوب استان بوشهر و برخی استان‌های همجوار بایستی مورد توجه و حمایت جدی و بخش‌های مختلف آن از جمله بخش کرونا تجهیز شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: پایبندی به شئون دینی می‌تواند در مبارزه و مهار این ویروس اثرگذار باشد.

دکتر حسن حیدری با تشریح اقدامات بیمارستان کنگان در حوزه مبارزه با ویروس منحوس کرونا تاکید کرد: بخش آی سی یو این بیمارستان که مهمترین بخش مبارزه با کرونا است کامل اشغال است و امکان پذیرش در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: اگر یک بیمار کرونایی نیاز به دستگاه تنفس داشته باشد امکان پوشش را نداریم.

حیدری به حوزه صنعت اشاره و افزود: رفت و آمد نیروهای شاغل در صنعت می‌تواند آژیر خطری برای مخاطره سلامت مردم منطقه باشد که لازم است مجموعه صنعت تا اطلاع ثانوی در مورد مرخصی و مانند آن به نیروهای شاغل اعم از بخش مهندسی و کارگری تجدید نظر کند.

وی تاکید کرد: تنها راه مبارزه و کنترل این ویروس شهر از هر جنبنده‌ای خالی شود.

این مقام مسئول خواستار عزم بیشتر و همراهی و همت همگانی برای مبارزه با کرونا و نیز حمایت و کمک به تجهیز بیمارستان شد.

رابط آستان قدس رضوی در شهرستان کنگان گفت: هدف از برگزاری این مراسم از سوی آستان قدس رضوی، تجلیل و تکریم مدافعان عرصه سلامت و نوعی قدرشناسی از مجاهدت‌های ایثارگرانه آنها است.

ابوذر حسین پور افزود: در کنار رعایت مسائل بهداشتی و توصیه‌های کارشناسان امر باید از قدرت بالای معنویت از جمله توسل به ساحت مقدس قرآن و عترت بویژه وجود نازنین امام زمان (عج) بهره برد.

وی بیانکرد: به فضل الهی امت اسلام و دیگر ملت‌های گرفتار، کرونا را شکست خواهند داد.

در این آیین 12 نفر از کادر درمانی بخش کرونا بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از طرف آستان قدس رضوی تجلیل شدند.

امام جمعه کنگان نیز از پرداخت پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بعد از پایان کرونا به 5 تلاشگران بخش کرونا بیمارستان از سوی دفتر امام جمعه خبر داد.

این مراسم در فضای بیرونی بیمارستان و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان