۳۷۳۸ کمک جهیزیه به زوج های نیازمند هرمزگان اهدا شد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: سه هزار و ۷۳۸ مورد کمک جهیزیه وهدیه ازدواج ظرف یکسال گذشته به زوج‌های جوان نـیازمند وزیرپوشش این نهاد اهدا شد.

3738 کمک جهیزیه به زوج های نیازمند هرمزگان اهدا شد

علی الهیاری روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: 2 هزار و 428 سری جهیزیه به نوعروسان و هزار و 310 مورد هدیه ازدواج به تازه ‌دامادها اهداشده است.
وی بیان داشت: ارزش این میزان جهیزیه 124 میلیارد و 460 میلیون ریال است که حدود 30 میلیارد ریال آن توسط خیران و مابقی از محل اعتبارات کمیته امداد تامین‌ شده است.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: درمجموع 60 درصد این خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم روستایی و کم برخوردار استان ارائه‌شده است.
وی با اشاره به اینکه زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای قبل و بعد از ازدواج نیز بهره‌مند می‌شوند، یادآورشد: برگزاری آموزش مهارت‎های زندگی و همسرداری، مدیریت خانواده، بهداشت روان، سبک زندگی اسلامی ایرانی ومسائل دینی و اعتقادی برای همسران جوان از این خدمات است. 
الهیاری گفت: کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت کمیته امداد یکی از برنامه‌های اثربخش این نهاد در زمینه‌ی توانمندسازی، تحکیم بنیان خانواده‌ها و ترویج ازدواج آسان در جامعه می‌باشد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان