ذوالقدر: با سیاست دورکاری ادارات به کارمندان اضافه‌کاری نمی‌دهند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در برخی ادارات به کارمندان گفته می‌شود از ما انتظار اضافه‌کاری نداشته باشید، با این سیاست‌‌های دورکاری،&#۱۶۰;کارمندان تحت فشار قرار گرفته‌‌‌اند.

ذوالقدر: با سیاست دورکاری ادارات به کارمندان اضافه‌کاری نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 19 فروردین) پارلمان، گفت: براساس ماده 22 قانون اساسی، دولت مکلف است از حیثیت، جان، مال و غیره مردم حفاظت کرده و آن‌ها را تأمین کند، اگرچه اقداماتی در این زمینه تاکنون انجام گرفته، اما کافی نبوده و باید تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا هنوز در کشور مهار نشده است، به آمار مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آمارهای ارائه شده، تعداد بیماران کرونا صعودی بوده و باید به طرح سه فوریت نمایندگان مبنی بر تعطیلی دو تا سه هفته‌ای توجه ویژه شود.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد:بسته‌های بهداشتی و ماسک در اختیار ادارات قرار نمی‌گیرد؛ در سال جهش تولید باید به حقوق تولیدکنندگان و کارگران توجه ویژه شود و از طریق ارائه بسته‌های معیشتی و به تعویق انداختن پرداخت مالیات و قبوض آب، برق و گاز به اقشار آسیب‌پذیر کمک شود.

ذوالقدر با تأکید بر اینکه افرادی که حقوق و درآمدی ندارند، ناچار هستند برای کسب درآمد از منزل خارج شوند که باید با برنامه‌ریزی ویژه از این افراد حمایت شود، گفت: قرنطینه و فاصله‌گذاری اجتماعی باید جدی گرفته شود، ازدحام جمعیت در وسائل نقلیه نشان داد با شروع هفته کاری این مسائل رعایت نمیشود.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ادارات با حداکثر نیروی کار فعال هستند، در برخی ادارات به کارمندان گفته می‌شود از ما انتظار اضافه‌کاری نداشته باشید، با این سیاست‌‌های دورکاری، کارمندان تحت فشار قرار گرفته‌‌‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان