ژاپن در شرایط کرونایی مراسم فارغ التحصیلی آنلاین را با کمک ربات‌ها برگزار کرد

با توجه به شیوع ویروس کرونا ربات ها به دانشجویان ژاپنی کمک کردند تا به طور مجازی در مراسم فارغ التحصیلی خود شرکت کنند. این نخستین مراسم فارغ التحصیلی آنلاین در جهان به شمار می‌رود.

ژاپن در شرایط کرونایی مراسم فارغ التحصیلی آنلاین را با کمک ربات‌ها برگزار کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی میل، کالج های سراسر جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به اجبار تعطیل شده اند. اما گروهی از دانشجویان در ژاپن اجازه نمی دهند این پاندمیک مراسم فارغ التحصیلی آنها را خراب کند.  

دانشجویان رشته«شکوفایی کسب وکار»(Business Breakthrough) در دانشگاه توکیو با استفاده از ربات های Newme توانستند به طور مجازی در مراسم فارغ التحصیلی خود حاضر شوند و مدرک خود را دریافت کنند.

این ربات ها شنل و کلاه فارغ التحصیلی داشتند و به جای سر آنها تبلت هایی قرار داشت که صورت دانشجویان با کمک اپلیکیشن ویدئو چت زوم روی آن نمایش داده می شد.

ویروس کرونا , کشور ژاپن ,

همچنین دانشجویان می توانستند از راه دور ربات را کنترل کنند. این نخستین مراسم فارغ التحصیلی آنلاین در جهان به شمار می رود که طی آن 4 دانشجو به طور مجازی روی سن هتل گرند پلاس توکیو حاضر شدند. رباتNewme  به جای صورت یک تبلت دارد و با کمک 4 چرخ می تواند به اطراف حرکت کند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان