امام‌جمعه و استاندار زنجان شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفتند

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفتند.

امام‌جمعه و استاندار زنجان شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان را تسلیت گفتند

حجت الاسلام علی خاتمی و فتح الله حقیقی در این پیام تاکید کردند: خبر جانسوز شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان، شهید از جان گذشته و فداکار اسدالله شیخ جابری موجب تأثر و تألم خاطر گردید. این فقدان غم انگیز به ما می آموزد کسانی که برای خدمت به مردم در روی زمین از هیچ کوشش دریغ نمی کنند و برای رضای خداوند از جان خویش نیز می گذرند در نزد خداوند به آنها روزی داده می‌شود. 
ایشان افزودند: شهید اسدالله شیخ جابری نمونه ای از این ایثارگران است که در راه مقابله با ویروس منحوس کرونا که این روزها بسیاری از عزیزان را در تنگنا قرار داده است از پای ننشست و شبانه روز گام در راه خدمت نهاد تا اینکه سرانجام دعوت آسمانی را لبیک گفت و در این روزهای عزیز مهمان اولیای الهی شد. 
امام جمعه و استاندار زنجان تصریح کردند: در آستانه میلاد فرخنده منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) شهادت اولین شهید جامعه سلامت استان را به خانواده این شهید بزرگوار، دوستان و همسنگرانش تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات و غفران و رحمت الهی را برایش مسئلت می‌نمایم. 
امید وافر داریم با همراهی مردم و عنایت خاصه ائمه معصومین علیهم السلام این بیماری از سراسر عالم برچیده شده و سلامتی همه انسانها را شاهد باشیم.

 زنده یاد اسدالله شیخ جابری متولد دوم فروردین سال 1350و از کارکنان مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان بود که به عنوان شهید خدمت به افتخار اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان نائل شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان