دستگیری اعضای باند سرقت از سوپرمارکت‌های مشهد

با تلاش ماموران پلیس اعضای باند سرقت‌های خشن از سوپرمارکت‌های مشهد در کمتر از ۴۸ساعت دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: ساعت 5 بامداد چند جوان با سر و صورت پوشیده به یک سوپرمارکت در محدوده بلوار پیروزی مشهد حمله ور شده و در حالی که چاقو به دست داشتند با تهدید فروشنده بیش از 100 هزار تومان وجه نقد و مقداری خوراکی به سرقت بردند.

سرهنگ "جواد شفیع زاده" افزود: در پی گزارش این سرقت به فوریتهای پلیسی 110، ماموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و اقدامات قانونی اولیه به عمل آمد.

وی افزود: در حالی که کارآگاهان اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان نیز تحقیقات خود را پیرامون این سرقت آغاز کرده بودند تصاویری از صحنه ارتکاب جرم در فضای مجازی منتشر شد و پس از گذشت 48ساعت، کارآگاهان پلیس آگاهی توانستند با اقدام های گسترده علمی و اطلاعاتی، در یک عملیات سخت و پیچیده پلیسی اعضای باند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دهند.

وی گفت: کارآگاهان در تعقیب سایه به سایه متهمان، زمانی که آنها وارد یک سوپرمارکت در محدوده خیابان نخریسی مشهد شده بودند به طور غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در بازجویی های فنی از متهمان که هیچ گونه سابقه کیفری نداشته و ادعا می کنند بچه محل هستند و قبل از ارتکاب سرقت ها، قرص های روانگردان مصرف می کردند تا کنون از 4 فقره سرقت های خشن سوپرمارکت ها رمزگشایی شده و تحقیقات از اعضای این باند با دستورات تخصصی مقام قضایی برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنها ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان