بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محلات حاشیه شهر زاهدان

زاهدان-ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از محلات حاشیه شهر زاهدان روند اجرای طرح‌های ساماندهی حاشیه نشینی در این محلات را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محلات حاشیه شهر زاهدان

به گزارش روزپنجشنبه روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان،‌احمدعلی موهبتی در این بازدید بر شتاب دهی در پروژه جمع‌آوری و هدایت آبهای سطحی در این مناطق تاکید کرد.

وی همچنین با بیان اینکه محلات حاشیه‌ای شهر زاهدان فاقد فضای سبز هستند توجه به ایجاد فضای سبز در این محلات را خواستار شد.

استاندارسیستان و بلوچستان یکی از معضلات محله‌های حاشیه شهرها بویژه زاهدان را تصرف اراضی خالی شهرداری و منابع طبیعی، ساخت و سازهای غیرمجاز و دپوی نخاله و زباله عنوان کرد.

وی به رها سازی فاضلاب خانگی در کوچه ها و معابر اشاره کرد و افزود: بسیاری از منازل مسکونی در این مناطق فاقد چاه جذبی است که مدیریت و ساماندهی این موضوع باید به طور جدی مورد توجه شهرداری و دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بر مشارکت مردم در مدیریت محله‌ها تاکید کرد و ادامه داد: باید با انتخاب شهردار محله مشارکت مردم را برای مدیریت محلات جلب کرد تا با ایجاد احساس مسوولیت شهروندی اوضاع این‌مناطق بهبود یابد.

وی توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی برای ساکنان مناطق حاشیه را مورد تاکید قرار داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان