آذربایجان‌غربی در سالروز میلاد مهدی موعود (عج) مملو از عطر خوش انتظار

ارومیه- ایرنا- شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی در سالروز ولادت با سعادت و پربرکت امام عصر حضرت مهدی موعود (عج) غرق در نور و شادمانی و سرور است و با وجود شیوع بیمار کرونا، جوانان و خانواده‌ها در برپایی جشن‌های سالروز میلاد حضرت ولی عصر (عج) سنگ تمام گذاشته‌ و جلوه‌های خاصی از انتظار در فرج آن حضرت را نشان دادند.

آذربایجان‌غربی در سالروز میلاد مهدی موعود (عج) مملو از عطر خوش انتظار

به گزارش خبرنگاران ایرنا، اقشار مختلف مردم متدین، شیفته اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ولایتمدار آذربایجان‌غربی از چند روز قبل با آذین بندی معابر، کوچه‌ها، سردر مساجد و ادارات به استقبال این ایام فرخنده رفته‌اند و بزرگداشت این روز خجسته را با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در دستور کار قرار داده‌اند.

به میمنت ولادت فرخنده منجی عالم بشریت حضرت قائم آل محمد (عج) از عصر روز گذشته، چهارشنبه شبکه‌های مجازی اعم از اینستاگرام و تلگرام مملو از عطر مهدوی بود و بسیاری از جوانان، جشن‌های مجازی را در این شبکه‌ها کلید زدند.

امروز، پنج‌شنبه نیز مردم آذربایجان‌غربی با ارسال ویدئوها، تصاویر و متون تولیدشده برای همدیگر، سالروز میلاد مهدی موعود را به هم تبریک می‌گویند؛ هرچند در بخش زیادی از این تبریک‌های مجازی هم ضمن یادآوری محدودیت های ناشی از بیماری کرونا، بر ریشه‌کنی این بیماری با عنایت ویژه حضرت ولی عصر (عج) تاکید شده است.

شب میلاد امام زمان (عج) نیز صحنه ابراز ارادت به حضرت ولی عصر (عج) در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی البته با استفاده از شبکه‌های مجازی بود.

از شب گذشته، مسوولان هیات‌ها و مساجد مختلف با ارسال نشانی صفحات مجازی خود به شهروندان، به حضور مجازی در جشن‌های نیمه شعبان با شرکت مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و روحانیون تاکید داشته‌اند.

در این جشن‌های مجازی علاوه بر شادمانی برای سالروز میلاد حضرت مهدی موعود (ع)، روحانیون به ذکر ابعاد مختلف زندگی و عنایات خاص آن حضرت برای مردم جهان به ویژه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت پرداخته و بر لزوم توسل به حضرت صاحب الزمان (ع) برای گذر از وضعیت موجود شیوع بیماری کرونا تاکید کردند.

جمع‌آوری نذرهای مردمی برای رفع نیاز خانواده‌های نیازمند و همچنین تهیه بسته‌های پزشکی و سلامت برای بیمارستان‌های خط مقدم مقابله با بیماری کرونا به نیت سلامتی و فرج حضرت ولی عصر (عج) از دیگر جلوه‌های ابراز ارادت به ساحت مقدس آن حضرت در آذربایجان‌غربی بود. 

حضرت امام زمان قائم آل محمد مهدی موعود (عج) همزمان با نیمه شعبان سال 255 هجری قمری در شهر سامرا دیده به جهان گشودند و در پنج سالگی به امامت برگزیده شدند.

یگانه منجی عالم بشریت پس از یک غیبت صغری 69 ساله، که از ابتدای امامتشان داشتند، در غیبت کبری هستند و تاکنون نیز صدها سال است که انتظار، تنها کار منتظران و شیعیان آن حضرت در اعصار مختلف است.

امروز، یک‌هزار و 186 مین سالگرد میلاد حضرت ولی عصر (عج) است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان