تصاویر ؛ مردم دنیا روزهای قرنطینه را چگونه سپری می‌کنند؟

خبرگزاری رویترز با انتشار تصاویری به بررسی فعالیت های مردم مختلف دنیا در این روزهای شیوع ویروس کرونا پرداخته است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از رویترز، تصویر زیر گروهی از ساکنان مردم لندن را نشان می دهد که به طور روزانه در کلاس ورزشی شرکت می کنند.

 تصویر بعدی نیز دو دوست و همسایه را در نیویورک نشان می دهد که با رعایت فاصله اجتماعی و ایستادن در کنار دو طرف خیابان درباره فعالیت های آخر هفته خود صحبت می کنند.

این تصویر نیز مربوط به دو دوست در آکسفورد انگلیس است که در بالای یک مغازه آرایشگری رفته اند که به رعایت موارد بهداشتی بسته شده و فردی را نشان می دهد در حال کوتاه کردن موی دوست خود است.

تصویر بعدی مربوط به جنوب اسپانیا و محله روندا است. مردم این اهالی با جمع شدن در بالکن خود مراسم خواستگاری دو زوج را جشن گرفتند.

این تصویر مربوط به هلند است که حال و روز دلیوری فست فودهای این کشور را نشان می دهد که آن را کنار در خانه مشتری قرار می دهند.

تصویر بعد گردهمایی پرستارانی در باسک اسپانیا را نشان می دهد که در محوطه مرکز جمع شده اند و با بنری که روی آن نوشته شده که ما در خانه می مانیم شهروندان را به این امر ترغیب می کنند.

عکس بعد دلقکی را نشان می دهد که برای بچه های فلسطینی در روزهای قرنطینه برنامه اجرا می کند 

این تصویر نیز مربوط به پدر 41 ساله و دختر 4 ساله اش است که در روزهای قرنطینه و در جلوی آیینه به تمرین رقص باله می پردازند.

تصویر بعدی دونده انگلیس را نشان می دهد که با برگزاری دو ماراتن در حیاط خانه اش و طریق لایو فیسبوک برای سرویس سلامت همگانی پول جمع می کند.

 این تصویر نیز مربوط به مردم احمدآباد هند است که با آمدن در بالکون های خانه خود با روشن کردن شمع و خاموش کردن برق ها نه دقیقه را برای مبارزه به کرونا در روزهای قرنطینه اختصاص می دهند.

این کودک اسپانیایی نیز از طریق شبکه های اجتماعی و از طریق ارتباط با پدربزرگ و مادربزرگش و پیروی از دستور العمل های آنها به پخت شیرینی مشغول است.

این پدر نیز به همراه فرزندانش در آلمان به طور آنلاین به تمرین کاراته در روزهای قرنطینه می پردازد.

این زوج آمریکایی در سیاتل که در کار ماساژدرمانی هستند و این کار را در خانه انجام می دادند، با شیوع کرونا بیشتر اوقات خود را در باغچه خانه خود به همراه مرغ و خروس ها می گذرانند.

310311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان