انتقاد نماینده مجلس به تناقض در برخی تصمیمات دولت

نماینده مردم محلات در مجلس ضمن انتقاد به تناقض در تصمیمات دولت،گفت:بهتر است بخش های مختلف دولت اول با هم هماهنگ شوند ، چرا که برخی اظهارات دولتی ها باعث سردرگمی مردم می شود.

انتقاد نماینده مجلس به تناقض در برخی تصمیمات دولت

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور، اظهار داشت:آقای روحانی در رسانه ها می گوید وضعیت سه استان از لحاظ کنترل ویروس کرونا سفید است و از طرف دیگر مسئولان وزارت بهداشت و درمان می گویند که وضعیت هیچ کجا سفید نیست.

وی در همین راستا ادامه داد: از طرف دیگر مسئولان ذیربط در وزارت صنعت، معدن و تجارت  می گویند که اصناف فعالیت را از سر بگیرند و از سوی دیگر مسئولان وزارت بهداشت می گویند، نباید فعالیت اصناف از سر گرفته شود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس ضمن انتقاد به تناقض در تصمیمات دولت، بیان داشت:بهتر است بخش های مختلف دولت اول با هم هماهنگ شوند ، چرا که چنین اظهاراتی باعث سردرگمی مردم می شود ؛ ملت واقعا نمی داند که چه باید بکنند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد:نباید شرایط را به جامعه عادی نشان داد تا بخشی از مردم اوضاع را جدی نگیرند و تاوان آن را کل کشور بپردازد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان