اظهارات نماینده مبتلا شده به کرونا: این ویروس وزیر و رئیس جمهور نمی شناسد /گفتند علائم پنهان کرونا را داشتم /قرنطینه خانگی سخت است اما رعایت کنیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که به ویروس کرونا مبتلا شده، در ویدیویی اعلام کرد که در قرنطینه خانگی است.

اظهارات نماینده مبتلا شده به کرونا: این ویروس وزیر و رئیس جمهور نمی شناسد /گفتند علائم پنهان کرونا را داشتم /قرنطینه خانگی سخت است اما رعایت کنیم

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود، با انتشار ویدئویی ضمن تبریک عید نیمه شعبان، گفت: 10 اسفند ما وقتی از مجلس به اصفهان بازگشتم، آزمایشی داده که در جواب آن از وجود عفونتی در بدنم خبر داده و همچنین توصیه به مراقبت از خودم کردند؛ لذا قرنطینه را در خانه آغاز کردیم.

سالک ادامه داد: ولی بعد از تصمیم‌ هیات رئیسه مجلس مبنی بر برپایی جلسات علنی مجلس در تاریخ های 19 و 20 فروردین، گفتند که نتیجه تست خود را اعلام کنیم، برهمین اساس به مرکز بهداشتی مراجعه کرده و تست کرونا دادم که پاسخ آن مثبت بوده و باید قرنطینه خانگی را رعایت کنم. 

وی خاطرنشان کرد:  من هیچ یک از علائم ویروس کرونا مانند درد قفسه سینه، سرفه خشک و بدن درد را نداشتم و هنگامی که از مسئولان مرکز بهداشت این موضوع را پرسیدم؛ گفتند این علائم پنهانی این ویروس است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: این ویروس منحوس، پیر و جوان، بزرگ و کوچک، وزیر و وکیل، رئیس جمهور و ... نمی شناسد. باید طبق پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارز با کرونا عمل کرد. اگر این ستاد به رعایت قرنطیه خانگی تاکید می کند، باید وجود سختی‌های آن به خصوص برای افراد عیال وار به آن عمل کنیم. 

وی در پایان افزود: إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا، ان شاءالله این قضیه به خوبی تمام می شود. از تمام کسانی که در این راه خدمت می کنند، تشکر می کنم. 

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان