دعوای کرونایی سیاسیون به قیمت جان مردم /یا کمک کنید یا سکوت /زمان حمله به دولت است یا حمایت؟ /توصیه‌ها و تلنگرها به سیاستمداران

کاربران خبرآنلاین درباره دعواهای سیاسی کرونازده نظر دادند و به سیاسیون در این رابطه توصیه‌هایی کردند.

دعوای کرونایی سیاسیون به قیمت جان مردم /یا کمک کنید یا سکوت /زمان حمله به دولت است یا  حمایت؟ /توصیه‌ها و تلنگرها به سیاستمداران

به گزارش خبرآنلاین، دعواهای سیاسی کم نداشتیم، برعکس به هر گوشه از این تاریخ چهل ساله نگاه می‌کنیم جدال سیاسی و سرشاخ شدن سیاسیون با یکدیگر به چشم می‌خورد حال گاهی رنگ بیشتری داشته و گاهی هم کم ‌سو ظاهر شده است این روزها هم که کشور مانند خیلی از کشورهای دنیا درگیر کرونا شده است و پنجه در پنجه این ویروس نامیمون انداخته باز هم برخی دست از اختلافات سیاسی خود برنمی دارند و آن را با چاشنی کرونا ادامه می‌دهند و دائما در حال خط و نشان کشیدن برای مجلس و دولت هستند.

با ظهور و بروز این شرایط خبرآنلاین برآن شد تا نظر کاربرانش را درباره کسانی که به دنبال دعوای کرونایی هستند، جویا شود. در همین راستا از کاربرانش پرسید «توصیه شما به سیاسیونی که به دنبال دعوای کرونایی هستند چیست؟» کاربران هم مانند همیشه این نظرخواهی را بی‌پاسخ نگذاشتند و اتفاقا جواب‌های جالبی به آن دادند.

دعوا برای قدرت

برخی از کاربران در پاسخ به این سوال به سراغ منتخبان مجلس یازدهم رفتنند و با کنایه به آنها نظراتشان را نوشتند. در همین راستا کاربری نوشت: «180 نفر پاشون به مجلس نرسیده به رهبر نامه دادن اختیارات یه نماینده رو افزایش بده تا ما که رسیدیم مجلس خیلی قدرت داشته باشیم، ملت غرق در کرونا و بحران اقتصادیش هست اینا دنبال کسب قدرت.»

کاربر دیگری هم به نام «یافارس» نوشت: «به جای آنکه کاری کنید دشمن از دعوای داخلی شما مسئولان شاد شود به دنبال لوایح تصویبی باشید که مردم بیشتری از کرونا جان سالم به در برند»

یک نفر هم با کنایه به محمدباقر قالیباف نوشت: «ای بابا چی بگیم مثلا اقای قالیباف گوش میده؟ چه خبر از پسرتون سردار» البته این اظهار نظر بی‌پاسخ نماند و کاربر دیگری به نام محمد در جوابش نوشت: «الآن قالیباف مانع قرنطینه شده یا روحانی؟»

از سکوت تا هشدار برای اعتراض

برخی کاربران هم از بی‌فایده بودن توصیه‌ها برای سیاسیون سخن گفتند؛ مثلا فردی نوشت «مردم برای آنها مهم نیستند» یا دیگری نوشت: «توصیه کردن بی‌فایده است» فرد دیگری هم نوشت «سکوت کنن کافیه»

دیگری نوشت: «چقدرم توصیه مردم مهمه براشون رجل سیاسی به فکر نون سر سفره مردم باشید که باز اعتراضی بلند نشه»

یکی از کاربران هم نوشت: «من فقط اینو میدونم که یک عده کمی روز به روز به ثروتشان افزوده می شود و از اب گل الود ماهی می گیرند و اکثر مردم فقیر و فقیر تر میشن و وضعیت زندگیشان سخت تر»

یاسر هم از دیگر کاربران خبرآنلاین نوشت: «توصیه بنده فقط این است که بدون شعار دادن فقط و فقط مطابق با قسم نامه شروع کارتان به فکر مصالح کشور و مردم باشید. مهمترین مصلحت مردم در شرایط اضطراری فعلی فقط و فقط حفاظت از جان مردم و سلامتی جامعه هست و تصمیمات و اظهارنظرهای شما فارغ از هر جناح سیاسی باید کنترل گسترش ویروس کرونا باشد!»

نگاه عجیب به شیوع کرونا

در این میان اظهار نظرهای عجیب و غریبی هم پیدا می‌شد؛ مثلا کاربری به نام «شمس تبریزی» نوشت: «ماه رمضان داره از راه میرسه. هر سال شاهد قداست شکنی ماه مبارک در کوچه و خیابانهای شهر بودم. پارسال دیدم در کوچه و خیابان بلال باد میزنن و علنا روزه خواری میکردن. مقامات نیز چشم شان را بستند و مردم نیز به لا ابالی گری ادامه دادند. امروز هم مقامات و هم مردم از خداوند سیلی خوردند.» البته او در اظهار نظر دیگری نوشته بود: «یک نکته ای رو من به برخی از دوستان متذکر میشم... این که بگیم مسئولین خودشون شاید بعضا خیلی در صحنه نباشن به هر حال نکته منفی نیست... خیلی از خود مردم درخواست دارن خیلی از مسئولین و روحانیون در حفاظت بیشتری باشن تا بتونن کشور و نظام رو به جلو ببرن.. فعالیت سیاسی هم اگر در نقد دولت باشه الزاما اشکالی نداره اما باید مواظب باشیم ضد انقلاب جهت نقد رو به سمت نهادهای انقلابی نبره»

برنامه‌ریزی به جای سیاست‌بازی

کاربری هم سیاستمداران را به برنامه‌ریزی توصیه کرده و نوشت: «مردم ایران شرایط را قبلا تجربه کردیم ، انواع و اقسام دعواهای بی حاصل و دو دو گفتنها در خاطرمان ثبت هست ، اختلاف و تنشی که جز ضرر و زیان چیزی عاید ایران و مردم ایران نکرد. بهتر است ، که یک تصمیم بگیرند که اختلافات ،تنشها و تصفیه حسابهای سیاسی بی حاصل برای همیشه کنار بگذارند و برای آرامش و آینده ایران برنامه ریزی کنند .»

دیگری هم نوشت: «الان واقعا جای این سیاست بازی ها نیست دولت را هم همه باید حمایت کنند.این سیاسیون و سیاست بازیشون یاد مردم میماند که بعوض اینکه در حال حاضر هر کمکی از دستشون برمیاد بکنند نمک روی زخم میپاشند همه باید متوجه باشیم این ویروس سیاستمدار و عیر سیاستمدار یا فقیر و غنی و مقام و پول و ثروت نمیشناسد و اگر اراده خداوند بر مرگ یا زنده بودن کسی باشد، هیچکس کاری نمیتواند بکند البته همیشه احتیاط شرط عقل است و باید رعایت کرد اما این بازی ها در این شرایط نشان میدهد که کی دشمن سلامت مردم است!»

دعوا به قیمت جان بشریت

در میان کامنت‌ها نظرات زیادی بود که تلاش می‌کردند تلنگری به مسوولان بزنند که اوضاع معیشتی مردم خوب نیست و دست از دعواهای بی‌حاصل بردارند؛ فردی نوشت: «دستفروشا بیچاره شدن حواستون هست؟» احمد نوشت: «به داد مردم زاهدان هم برسید خدایش وقتی کرونا نبود نداشتن بخورند ولی الان که کرونا آمده بدبخت شدن نون برا ی خوردن ندارن»

در نهایت کاربری با چند علامت سوال نوشت: «دعوا به قیمت جان بشریت؟؟»

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان