تاثیرات شیوع کرونا؛ شرکت های بیمه آمریکایی بخشی از حق بیمه مشتریان را می گردانند

ایالات متحده اکنون بیشترین تعداد مبتلا به ویروس کرونا را دارد. به منظور پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان، در این کشور نیز محدودیت هایی در رفت و آمد روزمره شهروندان اعمال شده و به آنها توصیه می شود در خانه های خود بمانند

تاثیرات شیوع کرونا؛ شرکت های بیمه آمریکایی بخشی از حق بیمه مشتریان را می گردانند

ایالات متحده اکنون بیشترین تعداد مبتلا به ویروس کرونا را دارد. به منظور پیشگیری از افزایش تعداد مبتلایان، در این کشور نیز محدودیت هایی در رفت و آمد روزمره شهروندان اعمال شده و به آنها توصیه می شود در خانه های خود بمانند. در حال حاضر خیابان های آمریکا خلوت تر از هر زمان دیگری شده و کیفیت هوای شهرهای تحت قرنطینه تا اندازه قابل توجهی بهبود پیدا کرده است.

کاهش تردد خودروهای شخصی از سوی دیگر باعث کاهش سوانح و سود بیشتر شرکت های بیمه شده است. اما اخیرا دو شرکت بیمه اعلام کرده اند برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و رعایت انصاف، حق بیمه مربوط به روزهای قرنطینه را به مشتریان خود باز می گردانند.

آل استیت (Allstate) یکی از این شرکت ها است که تصمیم گرفته 600 میلیون دلار از حق بیمه دریافتی از مشتریان را بازگرداند. طبق آمار حدود 18 میلیون راننده مشتری این شرکت هستند. به طور میانگین 15 درصد از حق بیمه پرداختی این افراد به حساب های بانکی، کارت های اعتباری یا حساب آل استیت آنها بازگردانده خواهد شد.

تام ویلسون (Tom Wilson) مدیر شرکت آل استیت اتخاذ این سیاست را به "رعایت انصاف" نسبت داده و افزوده در خاک آمریکا میزان رانندگی بین 35 الی 50 درصد کاهش یافته است. با توجه به افزایش جلسات و کلاس های مجازی، شرکت آل استیت به ساکنین ایالات متحده سرویس رایگان حفاظت از هویت را نیز ارایه می کند.

شرکت American Family Insurance هم با ارسال چک های 50 دلاری به بیش از 2 میلیون مشتری خود، شرط انصاف را به جا خواهد آورد. برخی شرکت های دیگر نیز به مشتریانی که به طور ناگهانی رانندگی را کنار گذاشته اند، اجازه می دهند حق بیمه خود را بر مبنای موردهای خاص تنظیم کنند.

آنطور که پایگاه خبری رویترز گزارش کرده، شرکت های دیگری مثل State Farm و Progressive Insurance هم در حال تدوین روش هایی مشابه برای بازگردانی بخشی از حق بیمه مشتریان خود هستند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان