اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواهان گسترش روابط با ایران است

مسکو - ایرنا - وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا از تمایل و آمادگی این اتحادیه برای گسترش همکاری‌های اقتصادی با ایران سخن گفت و اظهار داشت: این اتحادیه از همکاری‌های بیشتر اتاق‌های بازرگانی ایران و کشورهای عضو اتحادیه حمایت می‌کند.

اتحادیه اقتصادی اوراسیا خواهان گسترش روابط با ایران است

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، اندری اسلپنیکوف در تماس تلفنی با کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه با بیان این مطلب ضمن حمایت از موضع جمهوری اسلامی ایران در غیر منطقی خواندن تحریم‌های آمریکا  بخصوص در شرایط مبارزه جهانی با ویروس کرونا، اظهار داشت که این اتحادیه از اقدامات ایران در مبارزه با کرونا حمایت کرده و آماده است نیازهای ایران در این مسیر را  به اطلاع کشورهای عضو برساند.
وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا همچنین با اشاره به افزایش خوب حجم تبادلات تجاری بین ایران و اعضای این اتحادیه پس از اجرایی شدن موافقتنامه میان ایران و اتحادیه، این مهم را نوید دهنده توسعه هر چه بیشتر روابط ایران با همسایگان و کل منطقه دانست.

جلالی سفیر ایران نیز ضمن تاکید بر جدیت ایران در اجرای مفاد موافقتنامه میان ایران و کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا، خواستار بهره برداری بیشتر از ظرفیت‌های موجود برای توسعه تجارت بین ایران و این اتحادیه شد.

وی همچنین از تشکیل گروه کاری به ریاست وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران که رییس ایرانی کمیسیون مشترک ایران و روسیه ه بمنظور تداوم رایزنی‌ها با رییس و وزرای کمیسیون اقتصادی اوراسیا استقبال و آن را قدمی اساسی دانست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان