آغاز ورود معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به شبکه اجتماعی "شاد"

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از امروز "۲۱ فروردین" ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به شبکه اجتماعی "شاد" آغاز شده است و تا اواسط هفته آینده ادامه دارد.

آغاز ورود معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به شبکه اجتماعی "شاد"

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش در راستای تبیین اهداف، تشریح اقدامات انجام‌گرفته و آغاز به کار شبکه اجتماعی دانش‌آموزان "شاد" اطلاعیه‌ای صادر کرده است که متن آن به‌شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تبریک میلاد خجسته قائم آل‌محمد(عج)، به استحضار می‌رساند با پیگیری‌های مستمر وزیر آموزش و پرورش و همکاری وزارت ارتباطات، دبیرخانه شورای‌عالی فضای مجازی، مساعدت دانشگاه صنعتی شریف و تلاش شبانه‌روزی تیم فنی، اجرایی و حقوقی پلت‌فرم اختصاصی آموزش و پرورش به‌نام SHADAP  با مالکیت و مدیریت وزارت متبوع، در مرحله بهره‌برداری قرار گرفته است.

طبق برنامه پیش‌بینی‌شده، از امروز 21 فروردین ورود مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی به پلت‌فرم اختصاصی آموزش و پرورش آغاز شده است و تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دوره ابتدایی می‌توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس‏ http://Shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند.

زمان و نحوه ورود و بهره‌برداری مدارس متوسطه، متعاقباً با ارسال بخشنامه‌ای توسط معاونت آموزش متوسطه اعلام می‌شود.

+

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان