نماینده ولی فقیه در مازندران :

استیضاح در مجلس نباید به خاطر تسویه حساب سیاسی باشد

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : استیضاح در مجلس نباید برای تسویه حساب‌های سیاسی و شخصی صورت بگیرد ، بکله باید برای رفع مشکل ملت و پشیبرد کارها باشد.

استیضاح در مجلس نباید به خاطر تسویه حساب سیاسی باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی پنجنشبه شب در جمع منتخبان  مردم مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خطاب به آنان افزود : شما نمایندگان در حوزه نظارت، اشتغال و معیشت باید سنگ تمام بگذارید و از حداکثر توان خود را برای نظارت به کار بگیرید تا چرخ اقتصاد بچرخد و مشکل معیشت مردم حل شود.

وی ادامه داد : مجلس شورای اسلامی دارای منزلت و شان بالایی است. ما باید به تقویت بعد  مجلس‌شناسی توسط مردم کمک کنیم. مجلس در راس امور است و با پشتوانه مردمی می‌تواند کارساز باشد. همچنین مجلس از منشورها و اسناد مهمی مثل قانون اساسی و گام دوم انقلاب برخوردار است. 

امام جمعه ساری از منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم خواست تا از ظرفیت جوانان به طور ویژه برای حل مشکلات کشور استفاده کنند ،  از اقشار مستضعف که بار اصلی انقلاب به دوش آن‌ها است حمایت نمایند و عدالت را همواره سرلوحه کار خود قرار دهند.

محمدی لائینی توجه به حل مشکلات و تامین نیازمندی های استان مازندران را یکی از وظایف مهم نمایندگان مجلس یازدهم برشمرد و گفت : در حوزه محیط زیست نمایندگان استان‌های شمالی وظیفه سنگینی از جمله رفع مشکلات ، جلوگیری از تخریب جنگل ها ، دریا و رودخانه‌ها ، حل معضل زباله ها و پسماندها که آسیب جدی به محیط زیست می‌زند، دارند.

نماینده ولی ففیه در مازندران با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب هنگام نصب وی در این سمت و تاکید بر ضرورت شناسایی برجستگی‌هایی استان مازندران  و بزرگداشت آن‌ها و تقویت شناسایی جوانان انقلابی ، افزود : برجستگی شخصیت مردم مازندران باید در منتخبانشان بروز پیدا کند ، یعنی باید شاهد این باشیم که نمایندگان نیز دارای برجستگی‌های فراوان هستند، البته برگزاری این نشست در این روز نوید خوبی است که مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) قرار می‌گیرد.

وی با اظهار این که رسالت بزرگ حضرت ولی عصر (عج) اجرای عدالت بوده که خواسته تمام بشریت در تمام ادیان است، گفت : امروزه شاید حکومت‌ها دچار رونق در بخش‌های مختلف و اقتصاد شده باشند ، اما آیا  عدالت اجرا به طور کامل اجرا خواهد شد؟
 او ادامه داد : با اسناد و رهنمودهای مقام معظم رهبری می‌توانیم کارها را به درستی پیش ببریم، شناسایی استان مازندران، نقاط ضعف‌، قوت و ظرفیت‌ها باید صورت بگیرد، من در مسئولیت خودم شعاری در ذهن ترسیم کردم تا روزی که مازندران از سلامت و رشد کامل برخوردار شود. استان مازندران باید پیشرفت کند، با در نظر گرفتن بهترین‌ها برای استان همچون توجه به حوزه حمل و نقل ریلی که با قطار پرسرعت می‌توان به رونق این استان کمک کرد و برای این کار باید وحدت و انسجام خودمان را حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید این وحدت را تا پایان دوران نمایندگی با نگاه استانی حفظ کرده و فقط به فکر حوزه انتخابیه خودشان نباشند، باید این مهارت رو داشته باشیم که کارکرد شهرستانی، استانی و ملی را در نظر بگیریم.

محمدی لائینی اظهار داشت : شعار سال باید سرلوحه  همه بوده و باید به دنبال جهش در تولید باشیم، از شما نمایندگان می‌خواهم قفل‌های قانونی را باز کرده و آسیب‌های موجود در قوانین را پیدا کرده و آن را رفع کنید.

در  این نشست 12 تن از منتخبان مردم مازندران از 9 حوزه انتخابیه به صورت جداگانه نقطه نظرهای خود را برای انسجام بخشی فعالیت ها و رفع کاستی های استان بیان کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان