واکنش عابدزاده به سرقت از مغازه و خانه‌اش

احمدرضا عابدزاده در واکنش به سرقت از مغازه و خانه‌اش گفت: ای کاش هنگام آزادی موقت زندانیان، سارقین سابقه‌دار مشمول این مرخصی نمی‌شدند.

خبرورزشی: برای گفتگو درخصوص روز جهانی دروازه‌بان با عقاب آسیا تماس گرفتیم، اما او فقط درخصوص دزدی‌ها و تبعات آن صحبت کرد و به خبرورزشی گفت: ویروس کرونا باعث شد مسئولان هزاران زندانی را آزاد کنند، اما برایم سؤال است چرا افرادی که به جرم دزدی زندان بودند، آزاد شدند؟ مگر به آن‌ها بابت دو، سه ماه آزادی‌شان حقوق می‌دهید؟ حتی اگر هم پول بگیرند، خیلی‌هایشان مریض هستند و به دزدی عشق می‌ورزند! ملک من چهار قفل دارد، چهارتا! اما با دستگاه فلزبری نرده و قفل را بریده‌اند و کلی وسیله و جعبه‌هایی که لباس‌ها، گرمکن، کفش‌ها، عکس‌ها و... زمان بازیگری‌ام داخل‌شان بوده و همه خاطرات زندگیم محسوب می‌شود را به سرقت برده‌اند.

یک روز بعد هم لوستر‌های مغازه‌ام را دزدیده‌اند. می‌دانید که لوستر‌ها در ارتفاع بالایی نصب می‌شود و سارقین از خدا بی‌خبر با نردبان یا نمی‌دانم چه چیز، لوستر‌ها را باز کردند؛ آن هم از مغازه‌ای که بر بلوار متل قو و در نقطه‌ای پررفت‌وآمد است.

عابدزاده ادامه داد: دست دزد باید قطع شود. پس چرا دزدی که ۱۰ پرونده سرقت دارد، صحیح و سالم می‌گردد؟ آقایان مسئول که می‌دانند این فرد باز هم دزدی می‌کند چرا دست این‌ها را قطع نمی‌کنند؟ در بین این قشر کثیف خیلی اتفاقات دیگر از جمله تجاوز، دزدیدن بچه و... رخ داده و می‌دهد، چرا جای برخورد محکم، به آن‌ها آزادی هم می‌دهند که بیایند زندگی مردم را غارت کنند؟ در آمریکا دزد وارد خانه شما شود، می‌توانید با اسلحه او را بزنید، اما اینجا اگر دزد را بزنید بازداشت می‌شوید! من شفاف می‌گویم اگر دزدی را در ملکم بگیرم، دستش را از مچ قطع می‌کنم و اگر بعداً گفتند عابدزاده بد بود، دلیلش را بدانید! دزد می‌رود دزدی اگر هم دستگیر شود، مشکلی ندارد، چون جای خواب، لباس، غذا و هر چیزی که لازم دارد، مجانی می‌گیرد، اما کسی که اهل خلاف نیست، برای تأمین همین وسایل باید صبح تا شب دوندگی کند.

سنگربان فراموش نشدنی فوتبال ایران ادامه داد: الان خانه و ویلای خیلی از مردم در شمال خالی است. دزد کم نداشتیم که با آزادی چند هزار نفر بیشتر هم شدند. خب چگونه می‌توان جلوی آن‌ها را گرفت؟ من در مورد دیگران صحبت نمی‌کنم، اما خودم با چهار دهه خاک خوردن و زحمت زیاد و کشیدن درد انواع مصدومیت‌ها و جراحی‌ها یک خانه در شمال خریده‌ام و با این زانو‌ها صبح تا شب در رستوران می‌ایستم تا خرج زندگی‌ام را دربیاورم و نمی‌توانم تحمل کنم دسترنجم را به همین سادگی غارت کنند. مالیات و پول جواز، پول به شهرداری و... می‌دهیم که این‌جوری با وجود کلی دوربین دارایی‌ام را ببرند؟

عابدزاده در پایان گفت: پنج روز است از صبح تا شب دنبال دادگاه و قاضی و مأمورم آن هم در این شرایط کرونایی و فعلاً سه نفر از دزدان را گرفته‌ام و چهار نفر دیگر هم مانده‌اند که آن‌ها را پیدا می‌کنم. چیزی که توجه مرا جلب کرد این است که توی سر دزد‌ها نمی‌زنند! شنیدم یک مأمور قبلاً، چون یک سارق را زده بود ۱۰ روز بازداشت شده! از قاضی و مأمورین سؤال می‌کنم، می‌گویند قانون این است. من قانونگذار نیستم، اما چرا با این جماعت که انگل اجتماع هستند نباید تند برخورد کرد؟ آن سه نفر را هم مأمورین دستگیر کردند و من به همه گفته‌ام خودم دزد را بگیرم، طوری برخورد می‌کنم که نتواند با پای خودش تا کلانتری بیاید و هرچه شد بشود. تأکید می‌کنم دست دزد باید قطع شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان