دستیار رضا رشیدپور در حالا خورشید ممنوع‌الکار شد

محسن یزدی نسبت به حواشی مرتبط با مواضع یکی از عوامل «حالا خورشید» در فضای مجازی واکنش نشان داد و بیان کرد که حضور او در همه برنامه‌های شبکه سه ممنوع شده است.

محسن یزدی قائم مقام شبکه سه سیما با اشاره به حاشیه‌های اخیر نسبت به یکی از عوامل «حالا خورشید» بیان کرد: در روزهای گذشته حاشیه‌هایی در مورد برخی اظهارنظرهای وقیحانه یکی از عوامل برنامه «حالا خورشید» در صفحه شخصی اش باعث ایجاد انتقادات به حقی از طرف دلبستگان انقلاب شده است.

وی افزود: امام و رهبری نه خط قرمز قانونی یا عرفی، بلکه مهمترین مولفه های اعتقادی مدیران شبکه سه است و طبعا شبکه، خود یکی از مدعیان و پیگیری کنندگان موضوع بوده و خواهد بود.

یزدی در توضیح این اتفاق گفت: سازندگان اصلی هر برنامه شامل تهیه‌کننده، سردبیر و کارگردان مورد رصد دقیق شبکه‌ها و مجموعه صیانت سازمان صدا و سیما هستند اما با وجود حدود ده هزار نیروی فعال در نزدیک ۲۰۰ پروژه تولیدی در شبکه، امکان اطلاع از واکنش‌های شخصی همه عوامل گاهی نشدنی است ولی طبعا شبکه هرجا متوجه خطاهای نیروهای مشغول در تولیدات خود شده متناسب با خطا با آنها برخورد کرده است و از این به بعد نیز رویه همین خواهد بود.

یزدی در پایان گفت: طبیعی است که حضور چنین فرد هتاکی در شبکه‌سه غیرقابل قبول خواهد بود و ما نیز حضور وی را در کلیه برنامه‌های شبکه ممنوع کرده و به تهیه‌کنندگان شبکه نیز تذکر داده‌ایم که با دقت و حساسیت بیشتری در این موارد عمل کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان