ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در چند قاب بهاری

عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی همسرش که ۱۸ سال با وی اختلاف سنی دارد، لایک و کامنت های زیادی در اینستاگرام بهاری کرونا زده ایرانیان داشته است. عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی معمولا سلفی است و برخی از کاربران، درباره آن نظرهای زیادی میدهند که گاها بخشی از سبک زندگی دیجیتالی کاربران اینستاگرد را بر ملا می کند.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در چند قاب بهاری

عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی همسرش که 18 سال با وی اختلاف سنی دارد، لایک و کامنت های زیادی در اینستاگرام بهاری کرونا زده ایرانیان داشته است. عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی معمولا سلفی است و برخی از کاربران، درباره آن نظرهای زیادی میدهند که گاها بخشی از سبک زندگی دیجیتالی کاربران اینستاگرد را بر ملا می کند.

ریحانه پارسا متولد 4 اسفند سال 1377 در تهران است. هنرپیشه سینما که او را اخیرا پیش از داستان کرونا، در فیلم خوب بد جلف 2، هم بازی سام درخشانی و پژمان جمشیدی دیدیم. ازدواج بی سد و صدای او با مهدی کوشکی، اینستاگرام ریحانه پارسا را شلوغ کرده است.

ریحانه پارسا دیپلم رشته نمایش از هنرستان تئاتر پایتخت است. عاشق عکاسی و مدلینگ که محبوب بچه های دهه هفتادی است. دو خواهر کوچک تر از خود دارد و در سریال پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی در سال 1397 دیده شد که با نقش آفرینی در کاراکتر لیلا، نظرها را جلب کرد. ایشان بین 250 نفر برای این سریال انتخاب شده بود.

این سلبریتی جوان سینما و تلویزیون، خیلی زود حاشیه هایی پیدا کرد. یکی درباره ازدواج او با روزبه حصاری در فروردین سال 1398 بود که بعدا مشخص شد که شوخی سیزده بود. دومین بار، اسفند98 که او عکسی با مهدی کوشکی گذاشت و نوشت: عهد دوران قرنطنیه! با این عکس، ازدواج بی سر و صدای وی در دوران کرونا، رقم خورد.

ازدواجی که نشان داد در دوران کرونا، می توان بدون مراسم هم فعلا ازدواج کرد! مهدی کوشکی و ریحانه پارسا در تئاتر به نام اولئانا محصول دی ماه سال 1398 با هم همکار بودند. اختلاف سنی 18 ساله ریحانه پارسا با همسرش مهدی کوشکی که از همسر سابقش، صاحب یک پسر نوجوان است، یکی از موضوعات جالب برای کاربران همیشه فضول اینستاگرام است.

عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

درباره اش نوشت: رونمایی از برخی ریحانه های درون ،؛عکس مربوط به اجرای نمایش اولئانا به کارگردانی مهدی کوشکی است

عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

عکس بالا که از عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی است، سلفی 100 هزار لایکی ریجانه پارسا می باشد که نخستین تصویر مشترک آن ها در اینستاگرام این هنرپیشه جوان است

عکس ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

از عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی که مربوط به اوایل فروردین 99 است که درباره اش نوشت: با تو، جهان من امن تر شد

ریحانه پارسا که بیست و اندی سال دارد، با انتشار تصاویر و استایل هایش که از نظر عرف بعضی ها، نامتعارف شناخته می شود، جنجال های زیادی به پا کرده و حاشیه ها در جشنواره فیلم فجر 98 نیز ادامه یافت. رفتار او را جلف و نوعی اغواگری بعضی رسانه ها قلمداد کرده بودند.

عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

از کلکسیون مد و لباس های ریحانه پارسا در جشنواره فیلم فجر

همسر ریحانه پارسا متولد مرداد سال 1359 در خرم آباد است. دانش آموخته بازیگری ادبیات نمایشی از دانشکده سینما تئاتر داشته و وقتی 16 سال داشت وارد عرضه نمایش شد. با فیلم سینمایی مهمونی کامی به کارگردانی علی احمد زاده جلوی دوربین رفت و سپس در لانتوری، جلوی دوربین رضا درمیشان در سال 1394 رفت. مهدی کوشکی چند سال پیش با فردی به نام شمس ازدواج کرد و فرزندی به نام آرسام دارد.

اینستاگرام ریحانه پارسا با 230 هزار دنبال کننده در این نشانی: instagram.com/reyparsa/?hl=en قرار دارد. عکس های ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در اینستاگرام ریحانه در نشانی فوق الذکر در دسترس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان