درخواست ۴۰ هزار دلاری پروفسور سمیعی از خانواده بهنام صفوی

۲۴ اردیبهشت ماه مصادف بود سالروز فوت بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان که بر اثر ابتلا به تومور مغزی به دیار باقی شتافت. در حالی که یکسال از فوت این خواننده محبوب می گذرد بهنام بابازاده نویسنده حوزه موسیقی در توییتی فاش کرده که صفوی نتوانست هزینه جراحی اش توسط پروفسور سمیعی را در آلمان بپردازد و چند روز بعد از این اتفاق فوت کرد.

درخواست 40 هزار دلاری پروفسور سمیعی از خانواده بهنام صفوی

24 اردیبهشت ماه مصادف بود سالروز فوت بهنام صفوی خواننده پاپ کشورمان که بر اثر ابتلا به تومور مغزی به دیار باقی شتافت. در حالی که یکسال از فوت این خواننده محبوب می گذرد بهنام بابازاده نویسنده حوزه موسیقی در توییتی فاش کرده که صفوی نتوانست هزینه جراحی اش توسط پروفسور سمیعی را در آلمان بپردازد و چند روز بعد از این اتفاق فوت کرد.

درخواست پروفسور سمیعی

آقای بابازاده همزمان با سالروز مرگ بهنام صفوی در توییتر خود نوشت که در روزهای آخر همراه با فرزاد فرزین دیگر خواننده پاپ کشورمان به ملاقات بهنام رفته و در آنجا پدر بهنام به آنها گفته که پروفسور سمیعی برای ویزیت و آغاز فرایند درمان او 40 هزار دلار طلب کرده است. از آنجایی که ما این مبلغ را نداشتیم نتوانستیم بهنام را برای درمان به آلمان بفرستیم.

بابازاده در ادامه گفته است که سه هفته بعد از این دیدار خبر فوت او را شنیدم.

اما این توییت با پرسش هایی روبروست که پاسخ گویی به آن را به شما واگذار می کنیم: در ابتدا اینکه آقای صفوی در سال 1397 یکبار توسط پروفسور سمیعی جراحی شده و آقای سمیعی نیز به ایشان گفته بودند که با تومور درون مغزشان نهایت تا دوسال زنده خواهند بود. آیا قرار بوده که با عمل تازه معجزه ای رخ بدهد؟

دیگر اینکه پروفسور سمیعی در آلمان زندگی می کنند که پول رایج در آن یورو است و چرا ایشان از خانواده بهنام مبلغی را به دلار طلب کرده اند؟

و در نهایت اینکه آیا اساسا پزشکان و جراحان در کشورهای پیشرفته ای نظیر آلمان اجازه دارند از بیماران به حساب شخصی خود پول بگیرند؟ یا اینکه مانند بسیاری کشورهای دیگر هزینه درمان صرفا به حساب بیمارستان واریز می شود؟

بهنام صفوی متولد 1362 در شیراز است. او زمانی که تنها دو هفته از تولدش گذشته بود همراه خانواده به ماهشهر رفت و تا مقطع دیپلم در آنجا زندگی کرد. در ادامه او در دانشگاه نجف آباد اصفهان پذیرفته شد و تحصیلاتش را در رشته عمران تا مقطع کارشناسی ارشد در آن دانشگاه ادامه داد.

صفوی در سال 1392 به تومور مغزی مبتلا شد و در سال 94 به خاطر وخامت بیماری اش عمل جراحی سختی را انجام داد. او در سال 1397 هم به هانوفر آلمان رفت تا زیر نظر پروفسور سمیعی درمان شود و در این سال ها هرگاه حالش بهتر می شد کنسرت هایی را برگزار می کرد. او در فروردین 98 در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و 27 روز بعد یعنی در تاریخ 23 اردیبهشت همان سال درگذشت. خانواده بهنام صفوی در شاهین شهر اصفهان ساکن هستند و به همین خاطر پیکر او در شاهین شهر به خاک سپرده شد. او یک فرزند پسر دارد. بهنام صفوی در طول حیاتش چهار آلبوم به نام های بگو دوسم داری، معجزه، فوق العاده، آرامش و عشق من باش را منتشر کرد.

بهنام صفوی بهنام صفوی  بهنام صفوی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان