ازسرگیری پروازهای لوفت‌هانزا به ۲۰ نقطه جهان از نیمه ژوئن

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از اواسط ماه آینده میلادی (ژوئن) پروازهای خود را به ۲۰ مقصد جهان از جمله برخی نقاط مهم تفریحی و گردشگری از سر می‌گیرد.

ازسرگیری پروازهای لوفت‌هانزا به 20 نقطه جهان از نیمه ژوئن

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا که برای دریافت بیش از 9 میلیارد یورو (9.8 میلیارد دلار) کمک مالی در حال مذاکره با دولت آلمان است، از اواسط ماه آینده میلادی (ژوئن) پروازهای خود را به 20 مقصد جهان از جمله برخی نقاط مهم تفریحی و گردشگری از سر می‌گیرد.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی روز یکشنبه گفت: مقصد این پروازها شامل مایورکا، کرت، رودز، فارو، ونیز، ایبیزا و مالاگا است.

وی اضافه کرد که مبدأ پروازها قطب اصلی این شرکت یعنی فرانکفورت خواهد بود. او گفت که مقصد‌های بعدی در پایان هفته آینده اعلام خواهد شد.

اعلام از سرگیری این پروازها کمتر از دو هفته پس از آن رخ داد که لوفت‌هانزا از برنامه خود برای از سرگیری پروازهای دیگری به مقصدهایی از جمله لس آنجلس، تورنتو و بمبئی از ماه ژوئن خبر داده بود.

این شرکت هواپیمایی روز پنجشنبه اعلام کرد مذاکرات پیشرفته با دولت آلمان مبنی بر واگذاری سهم 20 درصدی در ازای تزریق پول نقد در حال انجام است.

روزنامه آلمانی بیلد آم سونتاگ، بدون استناد به منابع، اعلام کرد که این وام باید پایان سال 2023 بازپرداخت شود.

پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان در مصاحبه با شبکه زد دی اف در روز یکشنبه گفت که لوفت‌هانزا به محض اینکه دوباره به سود برسد، مجبور به بازپرداخت وام است.

وی افزود: این موضوع می‌تواند چند سال به طول بیانجامد. هیچ کس از قبل نمی‌داند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان