تردید پیکانی‌ها به ادامه پیدا کردن لیگ برتر فوتبال

پزشک تیم فوتبال پیکان تهران با وجود منفی شدن آزمایش کرونای تمام اعضای این تیم، همچنان برای آغاز لیگ تردید دارد.

تردید پیکانی‌ها به ادامه پیدا کردن لیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با منفی اعلام شدن آزمایش کرونای تمام اعضای تیم فوتبال پیکان از جمله بازیکنان، کادرفنی و سایر عوامل تیم، تمرینات آنها از روز شنبه از سر گرفته شد.

دکتر علی‌اکبر نقوی، پزشک باشگاه پیکان درباره منفی بودن آزمایش کرونای اعضای این تیم اظهار داشت: از حدود 50 نفر از اعضای باشگاه اعم از بازیکنان، مربیان، همراهان و سایر ارکان باشگاه، تست‌های کاملی به عمل آمد و از جانب یکی از تخصصی‌ترین و بهترین آزمایشگاه‌های پایتخت مورد بررسی دقیق قرار گرفت. خوشبختانه هیچ‌کدام از اعضای باشگاه مشکوک به آلودگی ویروس کرونا نیستند.

در حالی که پیکانی‌ها هیچ مورد مشکوکی در تیم‌شان ندارند، اما مثبت بودن آزمایش کرونای برخی نفرات در تیم‌های دیگر این نگرانی را به وجود آورده است که شاید در شروع مجدد مسابقات مشکلی ایجاد شود. پزشک تیم فوتبال پیکان در این خصوص گفت: اینکه با توجه به مبتلا شدن چند بازیکن تیم‌های دیگر چه سرنوشتی در انتظار لیگ برتر خواهد بود را نمی‌دانم، اما باید صبر کرد و دید بعد از سپری کردن دوره درمان افراد مبتلا می‌توان مسابقات را برگزار کرد یا صلاح به نیمه‌کاره ماندن رقابت‌هاست.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان