مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: باشگاه های ورزشی استان همچنان حق فعالیت ندارند

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باشگاه های ورزشی استان همچنان حق فعالیت ندارند و با باشگاه های متخلف برخورد می کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: باشگاه های ورزشی استان همچنان حق فعالیت ندارند

افشین حیدری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازگشایی باشگاه های ورزشی استان منوط به اجازه شورای تامین استان است که تا این لحظه تصمیمی بر بازگشایی گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا است گفت: در حال حاضر شاهد گسترش این بیماری در استان هستیم اما امیدواریم در روزهای آینده روند ابتلا به کرونا در استان کاهش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه با باشگاه های متخلف طبق قانون برخورد جدی می شود گفت: انتظار داریم که باشگاه های ورزشی استان همچنان از دستورالعمل تمکین کنند تا سلامتی مردم به خطر نیافتد.

وی افزود: سال گذشته بلافاصله‌ پس از اعلام ممنوعیت فعالیت باشگاه ورزشی، تیم‌های بازرسی متشکل از مسئولان هیات‌های ورزشی و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان به منظور برخورد با باشگاه متخلف تشکیل شد.

حیدری با اشاره به اینکه با همکاری مردم قطعا زنجیره این بیماری در استان قطع می شود گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این بیماری از استان و کشور ارج شده و شاهد به حرکت در آمدن چرخه ورزش در کشور باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان