امیدواری فاوره به رسیدن هوملس، سانچو و ویتسل به دِرکلاسیکر

سرمربی بوروسیا دورتموند معتقد است سه بازیکن کلیدی تیمش می‌توانند به بازی فردا شب با بایرن مونیخ برسند.

امیدواری فاوره به رسیدن هوملس، سانچو و ویتسل به دِرکلاسیکر

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فوتبال بوروسیا دورتموند که از زمان از سرگیری مسابقات فصل جاری بوندس‌لیگای آلمان به ترتیب موفق شده با نتیجه 4 بر صفر شالکه را شکست دهد و با نتیجه 2 بر صفر بر ولفسبورگ غلبه کند، فردا شب (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وهشتم بوندس‌لیگا پذیرای بایرن مونیخ صدرنشین است.

رسیدن سه بازیکن کلیدی دورتموندی‌ها یعنی جیدون سانچو، متس هوملس و اکسل ویتسل به دِرکلاسیکر در هاله‌ای از ابهام است، اما سرمربی زردپوشان وستفالن نسبت به بازگشت این سه بازیکن به بازی حساس فردا شب تیمش امیدوار است، دیداری که می‌تواند در سرنوشت قهرمانی این فصل بوندس‌لیگا تأثیرگذار باشد.

لوسین فاوره در کنفرانس خبری که امروز (دوشنبه) برگزار شد، گفت: من فکر می‌کنم متس هوملس برای بازی کردن مقابل بایرن مونیخ آماده باشد. نمی‌توانم با اطمینان کامل صحبت کنم، اما 99 درصد او فردا در زمین خواهد بود. اکسل ویتسل هم از روز گذشته تمرین با تیم را شروع کرده و او هم می‌تواند فردا در ترکیب باشد.

وی همچنین درباره هافبک انگلیسی تیمش اظهار داشت: جیدون تمرین کافی (در مدت قرنطینه) نداشته است. او حالا 10 روزی می‌شود که با تیم تمرین می‌کند. سانچو 20 دقیقه مقابل شالکه و کمی در دیدار با ولفسبورگ بازی کرد و کارش را به خوبی انجام داد. جیدون کم‌کم به شرایط ایده‌آل می‌رسد. او در تمرینات خوب کار می‌کند و کم‌کم به فرم سابق خود باز خواهد گشت. سانچو به آن شرایط خواهد رسید و من مشکلی در این راه نمی‌بینم.

دو غول فوتبال آلمان در حالی از ساعت 21 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر بایرن مونیخ با 61 امتیاز صدرنشین است و دورتموند با 57 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان