درخواست باشگاه گل گهر سیرجان از سازمان لیگ؛ تمامی تیم‌ها در آزمایشگاه‌های معتبر تست بدهند

باشگاه گل گهر سیرجان با انتشار نامه‌ای از سازمان لیگ درخواست کرد تمامی تیم‌های لیگ برتری در آزمایشگاه معتبر تست ویروس کرونا بدهند.

درخواست باشگاه گل گهر سیرجان از سازمان لیگ؛ تمامی تیم‌ها در آزمایشگاه‌های معتبر تست بدهند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن کامل بیانیه باشگاه گل گهر سیرجان، پیرامون ابتلا تعدادی از اعضای تیم فوتبال گل گهر به ویروس کرونا به شرح ذیل است:

در پی درج خبری در رسانه‌های کشور، مبنی بر ابتلای تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال گل گهر به ویروس کرونا، باید به اطلاع مردم خوب و ورزش دوست کشورمان برسانیم؛ پس از انجام تست کرونا توسط یکی از معتبرترین آزمایشگاه‌های کشور به باشگاه گل‌گهر اعلام شد که متاسفانه تعدادی از بازیکنان و کادر فنی تیم به ویروس مذکور مبتلا هستند.

از آن‌جا که سلامت بازیکنان، کادر فنی و خانواده ایشان مهم‌ترین دغدغه باشگاه گل گهر است، بلافاصله تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر تعطیل شد و کلیه بازیکنان و کادر فنی نیز قرنطینه شدند. متعاقب این ماجرا با تصمیم پزشک تیم مقرر شد که یک‌بار دیگر از همه‌ اعضای تیم تست‌های لازم گرفته شود.

این اطمینان خاطر را به کلیه همشهریان و همراهان باشگاه گل گهر می‌دهیم که همچنان بر اساس پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و وزارت ورزش و جوانان عمل خواهیم کرد، چراکه همواره مهم‌ترین رسالت باشگاه گل گهر، تلاش در جهت افزایش سطح سلامت جسمی و روحی تمامی مخاطبان و همیارانِ خود در سراسر  ایران اسلامی بوده است.

اما پیشنهاد باشگاه گل گهر به سازمان لیگ، پیگیری الزامی‌شدنِ اخذِ تست از تمامی تیم‌ها، در آزمایشگاه‌های معتبر است که در صورت استفاده همه‌ی تیم‌ها از یک آزمایشگاه واحد، «صحت» و «اعتبار» نتایج تست‌ها تضمین خواهد شد.

در پایان یادآور می‌شود که اخبار و تصمیمات جدید این باشگاه، از طریق درگاه‌های رسمی اطلاع‌رسانی باشگاه گل گهر به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان