بهار به خانه سینماگران انزلی آمد

انزلی-ایرنا- دفتر انجمن سینمای جوانان انزلی  پس از ۳ ماه تعطلیلی ناشی از  شیوع ویروس کرونا از اول خرداد ماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد.

بهار به خانه سینماگران انزلی آمد

به گزارش دوشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان بندرانزلی، مراحل ضد عفونی در تمامی بخش‌های دفتر انجمن شامل آتلیه، تدوین و کلاس آموزشی انجام شده تا هنرجویان با آرامش خاطر و با رعایت فاصله اجتماعی در کلاس‌های انجمن حضور یابند.

همچنین با فرارسیدن فصل بهار و با همکاری هنرجویان انجمن سینمای جوانان انزلی، گلکاری و نوسازی فضای سبز محوطه نیز صورت گرفت تا این خانه سینماگران انزلیچی در بهارِ طبیعت به استقبال دور جدیدی از فعالیت‌های آموزشی-فرهنگی خود برود.

کلاس‌های آموزش عکاسی توسط میلاد حامد یکشنبه هر هفته، کلاس آموزش کارگردانی (دوره جامع فیلمسازی) با کورش فرزانگان در روزهای چهارشنبه و کلاس آموزش تخصصی فیلمنامه نویسی با تدریس فریدون بحرپیما در روزهای پنجشنبه در دفتر انجمن سینمای جوانان انزلی دایر است.

انجمن سینمای جوانان انزلی  از سال 76 رسما شروع به فعالیت کرد و بسیاری از این فیلمسازان برجسته همچون فرهاد مهرانفر، مهرداد اسکویی، زنده یاد حامد خسروی، رضا بهرامی نژاد،کورش فرزانگان، حسن بهرام زاده ، زهره زمانی ، طوفان نهان قدرتی و دیگران را به سینمای ایران معرفی نموده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان