ترافیک در محورهای استان سمنان پرحجم است

سمنان- ایرنا- رییس پلیس راه استان سمنان گفت: ترافیک در محورهای مواصلاتی این استان به علت دور بازگشت سفرها پرحجم اما روان است.

ترافیک در محورهای استان سمنان پرحجم است

سرهنگ تقی کبیری شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: محورهای منتهی به استان‌ سمنان از استان‌های شمالی دارای ترافیک پرحجم و روان است.

وی بیان کرد: ترافیک در محور مشهد به تهران در محدوده استان سمنان نیز پرحجم اما روان است.

رییس‌ پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بیش از 60 تیم پلیس برای تامین امنیت و سفر بی خطر مسافران در نقاط مختلف جاده‌ها و به طور خاص در نقاط حادثه‌خیز مستقر است.

وی تصریح کرد: تیم‌های پلیس راه استان سمنان تا دهم خرداد، با توجه به افزایش سفرها به دلیل تعطیلات، در جاده‌ها مستقر می‌مانند. 

رییس‌ پلیس راه استان سمنان، با تاکید بر پرهیز از رانندگی با سرعت و سبقت غیرمجاز گفت: رعایت فاصله طولی نقش مهمی در پیشگیری و جلوگیری از تصادف در جاده ها دارد.

سالانه دست کم 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند. حدود 600 کیلومتر از محور تهران-مشهد در استان سمنان واقع است.

در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهم‌ترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود 65 درصدی در تصادف‌های رانندگی جاده‌ای در استان سمنان دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان