برخورد بدون اغماض محیط زیست البرز با شکارچیان حیات وحش

کرج - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: محیط زیست استان بدون هیچ اغماضی با شکارچیان، خرید و فروش، زنده گیری و نگهداری حیات وحش برخورد جدی و قانونی می کند.

برخورد بدون اغماض محیط زیست البرز با شکارچیان حیات وحش

فردین حکیمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به شکار 2 قلاده روباه در اواخر اردیبهشت ماه توسط یک فرد بی رحم، افزود: این فرد پس از شکار روباه ها آن ها را به صورت بی رحمانه ای کشته و لاشه آن ها را بر روی فنس ها در محدوده کمالشهر کرج انداخته بود.

وی اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست در اقدامی سریع این شکارچی را شناسایی و تحویل مراجع قضایی داده بودند.روباه از جمله حیواناتی است که به طور معمول به دلیل سردی هوا در ارتفاعات و یا تهیه غذا به پایین ارتفاعات آمده و در نزدیکی مراکز سکونتگاهی زیست می کند.

حکیمی با اشاره به برخورد قانونی و قضایی با شکارچیان حیات وحش از جمله این گونه، گفت: هر گونه حیوان آزاری علاوه بر اینکه بر اساس قوانین محیط زیستی جرم تلقی می شود از نگاه دیگر انجام چنین عملی موجب ترویج خشونت علیه حیوانات خواهد شد و محیط زیست استان بدون هیچ اغماضی با مرتکبین چنین جنایاتی بشدت برخورد خواهد کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز از شهروندان و حامیان حیوانات خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به محیط زیست اطلاع بدهند.

محیط طبیعی البرز زیستگاه هشت گونه ماهی، 2 گونه دوزیست، 22 گونه خزنده، 286 گونه پرنده و 40 گونه پستاندار است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان