راه‌اندازی راه‌آهن چابهار - زاهدان ماهانه به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

زاهدان- ایرنا- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران گفت: تسریع در تکمیل طرح راه‌آهن چابهار - زاهدان ماهانه به بیش ‌از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز  دارد که با توجه به رقم بالای آن نیازمند تخصیص مناسب هزینه ها از سوی دولت هستیم.

راه‌اندازی راه‌آهن چابهار - زاهدان ماهانه به 300 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سردار سعید محمد روز سه‌شنبه در حاشیه سفر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کشور است که کریدرو شمال به جنوب و بخشی از طرح« یک کمربند یک جاده» را به هم متصل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبار بالای مورد نیاز برای اجرای این طرح، تخصیص مناسب هزینه باعث سرعت بیشتر این پروژه خواهد شد که توافق های خوبی در این مورد انجام شده است.  

سردار محمد با برشمردن برنامه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این قرارگاه نقش مهمی در بخش زیرساخت‌های استان که از جمله می‌توان به احداث فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه با اعلام اینکه در حال ساخت سیلوی غلات و اتوبان از بندر چابهار تا کنارک هستیم، افزود: در حوزه فرودگاه چابهار کارها آغاز شده و مقدمات و اخذ مجوزهای لازم در حال پیگیری است.

وی یادآور شد: ساخت بیمارستان 540 تختخوابی چابهار نیز با همکاری وزرات بهداشت آغاز شده که نیازمند همکاری بیشتر از سوی این وزراتخانه برای واگذاری املاک است.

وی از طرح انتقال گاز در سیستان و بلوچستان از دیگر طرح‌های در دست اجرای این قرارگاه نام برد که با سرعت در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) امروز به همراه محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری به منظور بازدید از راه آهن چابهار - زاهدان به سیستان و بلوچستان سفر کرده است.

نوبخت قرار است علاوه بر بازدید از این طرح ریلی، به منظور افتتاح چندین واحد مسکن محرومان به ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان سفر ‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان