فعالیت مترو و اتوبوسرانی شیراز از سر گرفته می‌شود

شیراز-ایرنا- فعالیت مترو و اتوبوس‌های درون شهری این کلانشهر که به دلیل شیوع کرونا از اسفند ۹۸ متوقف شده بود به گفته مسوولان مربوط از شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ از سرگرفته خواهد شد.

فعالیت مترو و اتوبوسرانی شیراز از سر گرفته می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به ایرنا گفت: باهماهنگی به عمل آمده با شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز از شنبه 10 خرداد ماه مجدداً فعالیت مترو از سرگرفته خواهد شد.

حسن مرادی افزود: فعلا خدمات رسانی مترو از ساعت 6 صبح تا 21 با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

مترو شیراز از پنجشنبه بیست و دوم اسفند 98 با هدف پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد.

اتوبوسرانی شیراز نیز فعال می‌شود                                                                                                                                                                   

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ناوگان اتوبوسرانی شیراز از شنبه 10 خرداد 99 پس از 80 روز تعطیلی بازگشایی خواهد شد.

مسعود حسن شاهی افزود: فعالیت اتوبوس های درون شهری شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین جداسازی کابین راننده انجام خواهد شد.

خدمات رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی کلانشهر شیراز با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از گسترش ویروس این بیماری به طور کامل از 23 اسفندماه 98 متوقف شد.
بنا بر اعلام رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر دوشنبه پنجم خردادماه،  137 هزار و 724 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 34 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و 451 نفر رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان