پیشکسوت پرسپولیس: برخی‌ فوتبال ایران را به مسخره گرفته‌اند

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه‌ افرادی با اظهارنظرهای غیر کارشناسانه فوتبال ایران را به مسخره گرفته‌اند.

پیشکسوت پرسپولیس: برخی‌ فوتبال ایران را به مسخره گرفته‌اند

«سهراب انتظاری» روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با آغاز لیگ برتر فوتبال افزود: این تصمیم درستی بود که گرفته شد، چرا که نمی‌شود لیگ را بدون سرنوشت و نیمه‌کاره رها کرد. اگر هر تصمیمی هم گرفته می‌شد حرف و حدیث زیادی به همراه داشت و به همین خاطر منطقی‌ترین تصمیم ادامه مسابقات بود.

وی افزود:‌ در ادامه به طور حتم نمی‌توانیم کیفیت مطلوبی را از تیم‌ها شاهد باشیم چرا که بازیکنان بیش از 70 روز تمرینات تیمی  نداشتند و طبیعی است که نتوانند مانند قبل در زمین باشند. از طرفی با این وقفه طولانی مدت، بازیکن با 20 روز تمرین نمی‌تواند شرایط آرمانی خود را برای درخشش در بازی‌ها پیدا کند اما در هر صورت ناچار به ادامه بازی‌ها هستیم.

پپیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: از طرفی همه تیم‌ها سالیانه میلیاردها تومان هزینه می‌کنند تا بتوانند جایگاه مناسبی بدست آورند. در آن شرایط هزینه تیم‌ها برای ادامه مسابقات لیگ چه می‌شود و چه کسی پاسخگوی آن است.

وی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند به خاطر فشار پرسپولیس لیگ برتر ادامه پیدا کرد، گفت: پرسپولیس آنقدر قهرمانی دارد که چشم و دل هوادارانش از جام سیر است. الان به این خاطر که دست هیچکس در ایران به پرسپولیس و جایگاه این تیم نمی‌رسد در این شرایط طبیعی است بیایند و سنگ‌اندازی کنند. آنها خودشان هم جای پرسپولیس بودند باز هم برای تعطیلی لیگ فشار وارد می‌کردند؟

انتظاری خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای هم در این میان قصد داشتند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. مطلبی از مدیرعامل یکی از تیم‌ها شنیدم که گفته بود بیایید قهرمان را با پلی‌استیشن مشخص کنید. متاسفانه این افراد فوتبال ایران را به مسخره گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس هم خودشان خانواده دارند و سلامت هر فرد برای خودش از همه چیز مهم‌تر است اما تعطیلی و نیمه‌کاره ماندن لیگ تصمیم درستی نبود.

پیشکسوت همچنین پرسپولیس گفت:‌ من دیدم برخی بازیکنان برای مبارزه با کرونا به بیمارستان‌ها کمک کردند و تجهیزات بهداشتی گرفتند اما وظیفه باشگاه‌ها در این میان چیست؟ باشگاه‌هایی که با پسوند فرهنگی می‌آیند و سالیانه 100 میلیارد هزینه می‌کنند، 100 میلیون هم به بیمارستان‌ها اهدا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان