نصیری: شرایط خوزستان تغییر نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم/ چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشکل مالی ندارند

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال گفت: تاریخ ۱۷ خردادماه را برای آغاز تمرینات تیم‌های باشگاهی اعلام کرده‌ایم که اگر تا آن زمان شرایط خوزستان از لحاظ شیوع کرونا تغییری نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

نصیری: شرایط خوزستان تغییر نکند، دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم/ چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشکل مالی ندارند

شهرزاد نصیری در پاسخ به گلایه مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری مبنی بر نامناسب نبودن شرایط اهواز برای آغاز تمرینات و ادامه مسابقات لیگ برتر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: ما تاریخ 17 خردادماه را برای برگزاری تمرینات چهار تیم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: تیم‌ها باید تمرینات خود را از آن تاریخ آغاز کنند و شاید تا هفته آینده وضعیت خوزستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا بهتر شده و تمرینات آغاز شود. اگر شرایط تغییری نکند دوباره تصمیم‌گیری می‌کنیم، اما فعلا بخشنامه‌ای که حتی برای تیم‌های دسته یک و دو آقایان استان خوزستان داده شده همین تاریخ است و ما امیدواریم وضعیت بهتر و تمرینات آغاز شود.

مسئول مسابقات بانوان سازمان لیگ فوتسال همچنین درخصوص هزینه‌ای که تیم‌ها باید برای گرفتن تست کرونا متحمل شوند، اظهار داشت: این چهار تیم مثل سایر تیم‌ها هزینه تست کرونا را باید تقبل کنند و فکر می‌کنم خدا را شکر چهار تیم مرحله نیمه نهایی از لحاظ مالی مشکلی ندارند. از طرفی شرایط ما برای برگزاری مسابقات همین است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان