هویت بازیکن تازه مبتلا به کرونای لیگ برتر انگلیس مشخص شد

بازیکنی که در دور دوم تست‌گیری از اهالی لیگ برتر جزیره مشخص شد که به بیماری کرونا مبتلاست، مشخص شد.

هویت بازیکن تازه مبتلا به کرونای لیگ برتر انگلیس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز یکشنبه اعلام شد که در دور دوم تست‌های کرونا از بازیکنان تیم‌های لیگ برتر انگلیس در محل تمرینات‌شان، دو فرد جدید به فهرست مبتلایان به این ویروس اضافه شده‌اند.

در آن زمان تنها اعلام شد که یکی از این دو نفر بازیکن تیم بورنموث بوده است، اما نام او اعلام نشد. اکنون آن بازیکن خودش را معرفی کرده است.

آرون رامسدیل، دروازه‌بان تیم بورنموث می‌گوید که در حالی نتیجه دومین تست کرونایش مثبت بوده است که نتیجه تست چند روز پیش او (در اولین دور تست‌ها) منفی بود.

رامسدیل در این باره به نشریه سان گفت: تستی که دوشنبه هفته پیش قبل از آغاز تمرینات دادم منفی بود. در این یک هفته هم فقط کارهای عادی مانند رفتن به سوپرمارکت و پمپ بنزین را انجام دادم. تا جایی که می‌توانستم مراقب موارد مربوط به قرنطینه بودم، اما به نظر می‌رسد که در یکی از دفعاتی که برای خرید بیرون از خانه رفتم، به این ویروس مبتلا شده‌ام.

لیگ برتر فوتبال انگلیس , ویروس کرونا , فوتبال , فوتبال انگلیس , تیم فوتبال بورنموث انگلیس ,

 

دروازه‌بان 22 ساله بورنموث ادامه داد: حالا باید هفت روز تنها در خانه بمانم که در بحبوحه تمرینات اصلاً شرایط ایده‌آلی نیست. با این حال واکنش باشگاه عالی بوده است. سایر بازیکنان و اعضای کادر فنی هم گفته‌اند هر چیزی را که لازم دارم، فقط کافی است که از آنها بخواهم، چیزهایی مانند خرید کردن. آنها برایم خرید می‌کنند و پشت در منزل می‌گذارند.

طبق اعلام باشگاه بورنموث تجهیزات تمرینی این باشگاه به خاطر رعایت پروتکل‌های پزشکی لیگ برتر همچنان امن است و روند تست‌گیری از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم که دو بار در هفته انجام می‌شود، ادامه خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان